دیدار با ۹۵۰۰ خانواده شاهد و ایثارگر قزوینی در قالب طرح سپاس

مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران استان قزوین گفت: طبق برنامه عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران، دیدار با ۹۵۰۰ خانواده شاهد و ایثارگر در قالب طرح سپاس طی سال جاری انجام می‌شود که این مهم با مشارکت کارکنان بنیاد و مسئولان دستگاه‌های اجرایی میسر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، جلسه طرح سپاس دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران بعدازظهر امروز _چهارشنبه بیست‌وششم اردیبهشت‌_ با حضور کارکنان در سالن جلسات اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین برگزار شد.

در این جلسه، سمیه اسمعیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه طرح سپاس از طرح‌های ملی است، اظهار کرد: کارکنان بنیاد باید در اجرای این طرح همت کنند تا به نحو مطلوب عملیاتی شود.

وی افزود: طرح یاد شده با هدف احوالپرسی، تجلیل از ایثارگری‌های خانواده‌های شهدا و ایثارگران، تکریم از مقام والای جامعه هدف و بررسی مشکلات و خدمات‌دهی به این قشر معظم جامعه انجام می‌شود؛ بنابراین اجرای آن اهمیت ویژه‌ای دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ادامه داد: در این طرح، مسئولان دستگاه‌های اجرای باید مشارکت داشته باشند تا بتوانند ضمن درس‌گیری از سیره و منش آن‌ها، در تجلیل از مقام والای آن‌ها کوشا باشند.

اسمعیلی با اشاره به اینکه بیش از ۶۰ درصد دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران به همت کارکنان بنیاد انجام شده است، از زحمات آن‌ها قدردانی و اضافه کرد: امسال باید روند انجام این دیدارها ادامه‌دار و مستدام باشد.

وی تاکید کرد: طبق برنامه عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران، دیدار با ۹۵۰۰ خانواده شاهد و ایثارگر در قالب طرح سپاس طی سال جاری انجام می‌شود که انجام این مهم با مشارکت کارکنان بنیاد و مسئولان دستگاه‌های اجرایی میسر است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ادامه داد: باید نحوه اجرای طرح سپاس به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که از همه جامعه ایثارگران دیدار به عمل آید.

به گزارش ایمنا، در ادامه این جلسه همچنین مطالبی درباره اولویت‌بندی در انجام دیدار با والدین معظم شهدا و خانواده‌های ساکن در مناطق دورافتاده و توجه ویژه کارکنان در اجرای این دیدارها طی نیمه نخست سال جاری بیان کرد.

کد خبر 753862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.