نباید اعتماد و امید مردم را هزینه اهداف شخصی کنیم

فرماندار ملایر با بیان اینکه شاهد انتخابات رقابتی و باشکوه در ملایر بودیم گفت: فصل رقابت تمام شده است و باید با همدلی برای آبادانی و پیشرفت شهرستان تلاش کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، سلمان اسماعیلی امروز _چهارشنبه بیست و ششم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حالی که دشمنان برای مشارکت ۱۰ تا ۱۵ درصدی برنامه‌ریزی کرده بودند، دلسوزان ایران و انقلاب و در رأس آن‌ها مقام معظم رهبری بر مشارکت حداکثری مردم اصرار داشتند و تلاش کردند.

وی افزود: شاهد حضور قابل قبول مردم در انتخابات و افزایش مشارکت نسبت به دوره قبل بودیم و در این دوره، یکی از سیاسی‌ترین و رقابتی‌ترین انتخابات‌های ادوار ملایر شکل گرفت.

فرماندار ملایر ضمن تبریک به حجت الاسلام «احد آزدیخواه» و «احمد آریایی‌نژاد» منتخبان مردم ملایر در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدوارم فصل جدیدی از همکاری، وفاق، کار و تلاش برای مردم در این شهرستان آغاز شود تا بیش از پیش طعم شیرین خدمت را احساس کنند.

اسماعیلی اضافه کرد: در دور نخست انتخابات همچون سایر ادوار گذشته، شکایاتی وجود داشت و در مجموع چهار نفر از داوطلبان شکایت و اعتراض خود را ثبت کردند، اما هیچ گونه سندی ارائه نشد.

وی تصریح کرد: در این میان و در شرایط خاص پس از انتخابات، بعضی از دوستان خوب ما احساساتی شدند و برخی دیگر نیز با اهداف مختلف حرف‌هایی زدند، اما شورای نگهبان پس از بررسی‌های لازم صحت انتخابات را تأیید کرد.

فرماندار ملایر گفت: در دور دوم انتخابات مجلس، با تمهیداتی که صورت گرفت و با تلاش ستودنی اعضای شورای تأمین، هیئت‌های اجرایی، بازرسی و نظارت و بیش از ۳۵۰۰ نفر از دست‌اندرکاران مردمی، انتخابات در صحت، سلامت و امنیت کامل برگزار شد.

وی افزود: لازم می‌دانم از حضور دشمن‌شکن مردم شریف شهرستان در هر دو مرحله انتخابات بار دیگر تشکر کنم، به علاوه از زحمات شبانه‌روزی همه مجریان خستگی‌ناپذیر، ناظران دلسوز، اعضای شورای تأمین شهرستان و فعالان رسانه کمال قدردانی را دارم.

کد خبر 753714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.