«مرضیه دباغ» می‌تواند الگوی زنان جهان اسلام باشد

شهردار همدان با بیان اینکه «مرضیه دباغ» از مبارزانی بود که در مسیر مبارزه و مقاومت استقامت کرده است گفت: وی بانویی بود که با توجه به ویژگی‌های منحصربه‌فردی که در ابعاد شخصی و اجتماعی داشت باید به بهترین نحو در عرصه ملی و بین‌المللی معرفی شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، سیدمسعود حسینی در جمع خبرنگاران با تاکید بر شناخت و معرفت نسبت به «مرضیه دباغ» این بانوی مبارز اظهار کرد: انتظار داریم سازمان‌ها و متولیان ایده‌های نو را در هیئت‌های اندیشه‌ورز با هدف تولید محتوا مطرح کنند، ما نیز در مدیریت شهری آمادگی اجرایی کردن این ایده‌ها را داریم.

وی روایت‌گری برای معرفی شخصیت خانم دباغ را پر اهمیت دانست و افزود: ارتباط هیئت‌های اندیشه‌ورز و کمیته تولید محتوا در ارائه خروجی‌های این کنگره اثرگذار خواهد بود.

شهردار همدان خواستار مشارکت مردم شد و ادامه داد: سازمان فرهنگی باید سازوکارهای لازم برای درگیر کردن مردم به ویژه بانوان در این کنگره فراهم کند تا جلسات منظمی برای پیشبرد بهتر برنامه‌ها برگزار شود.

حسینی با بیان اینکه مرضیه دباغ از مبارزانی بود که در مسیر مقاومت استقامت کرده است، گفت: وی بانویی بود که با توجه به ویژگی‌های منحصربه‌فردی که در ابعاد شخصی و اجتماعی داشت باید به بهترین نحو مطلوب در عرصه ملی و بین‌المللی معرفی شود.

کد خبر 753665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.