آغاز ثبت‌نام سرویس مدارس دانش‌آموزان در سامانه «سفیر مهر»

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: سامانه سفیر مهر از بیست‌وپنجم اردیبهشت در دسترس شهروندان قرار گرفت و در ۱۴۰۰ مدارس این کلان‌شهر، بنر راهنمایی پیرامون نحوه انجام ثبت‌نام در این سامانه برای سرویس مدارس دانش‌آموزان نصب شده است.

محمد پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تمام والدین دانش‌آموزانِ متقاضی سرویس مدارس در اصفهان می‌توانند با مراجعه به سامانه «سفیر مهر»، سامانه هوشمند سرویس مدارس اصفهان برای سال تحصیلی جدید ۱۴۰۳_۱۴۰۴ ثبت درخواست کنند.

وی با بیان اینکه در سال جاری به احترام مردم اصفهان سامانه سفیر مهر از بیست‌وپنجم اردیبهشت در دسترس شهروندان قرار گرفت، افزود: اولیای دانش‌آموزان هم‌زمان با مراجعه به مدرسه برای دریافت کارنامه‌ها می‌توانند، بنرهایی که در مدارس نصب شده است را مشاهده کنند و از روند چگونگی ثبت نام مطلع شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در ۱۴۰۰ مدارس این کلان‌شهر بنر راهنمایی پیرامون نحوه ثبت نام در این خصوص نصب شده، همچنین کد مدرسه روی این بنرها درج شده است.

پرورش ادامه داد: با ابلاغ مدیر کل آموزش و پرورش مقرر شد، تمام مدارس از طریق کانال‌های موجود نحوه انجام ثبت نام و کد مدرسه را به اولیای دانش‌آموزان اطلاع‌رسانی کنند، همچنین دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها می‌توانند با وارد کردن عبارت سفیر مهر در مرورگر یا درج نشانی http://ssm.esftaxirani.ir وارد این سامانه شوند.

وی با بیان اینکه ارائه سرویس مدارس در سال تحصیلی جدید تنها از سامانه «سفیر مهر» صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: در این مرحله از ثبت نام، اطلاعات دانش‌آموز تکمیل و درخواست او ثبت می‌شود که نیاز به پرداخت هیچ‌گونه وجهی هم نیست.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: از اولیای دانش‌آموزان خواهشمندیم، در این خصوص از پرداخت هرگونه وجه در سال تحصیلی جدید خودداری کنند و منتظر اطلاعات بعدی سازمان در این سامانه باشند.

پرورش اضافه کرد: شهروندان در صورت وجود مشکل برای ثبت نام می‌توانند با شماره‌های پشتیبانی ۰۹۰۳۹۵۲۵۰۳۵، ۰۹۰۳۷۲۵۰۵۱۲ و۰۹۰۳۹۵۲۴۵۷۲ تماس حاصل کنند یا از طریق کانال ایتا که آدرس آن در صفحه نخست سامانه درج شده است، در جریان تمام اطلاعات قرار گیرند.

کد خبر 753575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.