واگذاری ۱۱۰۸ اشتراک رایگان گاز به مددجویان کردستانی

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: طی سال گذشته، ۱۱۰۸ اشتراک رایگان گاز به مددجویان در استان کردستان واگذار شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل روابط عمومی شرکت گاز، احمد فعله‌گری، از واگذاری اشتراک رایگان گاز طبیعی برای مددجویان استان خبر داد و اظهار کرد: به منظور کمک به بخش محروم جامعه و افراد تحت پوشش سازمان‌های حمایتی، اشتراک رایگان گاز به واجدین شرایط استان واگذار شده است.

وی افزود: طبق مقررات و قانون بودجه در ۱۲ ماهه سال گذشته برای یک‌هزار و ۱۰۸ خانوار تحت پوشش سازمان بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، خانواده معزز ایثارگران، مدارس خیرساز و مساجد و حسینه‌ها در استان اشتراک رایگان واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان با بیان اینکه واگذاری انشعاب رایگان گاز به مددجویان واجد شرایط ادامه دارد، خاطرنشان کرد: خانوارهای مددجوی متقاضی تنها یک‌بار و با معرفی دستگاهی که تحت پوشش آن هستند از این امکان بهره‌مند می‌شوند و همچنین برای دریافت بهای گاز مصرفی نیز تخفیف شامل آن‌ها خواهد شد.

فعله‌گری از چگونگی تقسیم‌بندی واگذاری انشعابات خبر داد و گفت: از این تعداد انشعاب ۷۲۲ مورد به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، ۱۸۸ مورد به مددجویان سازمان بهزیستی، ۱۰۷ مورد به خانواده‌های ایثارگران، ۷۶ اشتراک رایگان به مساجد روستایی، هفت مورد مساجد شهری، شش مورد به مدارس خیرساز و دو مورد شامل حسینیه‌ها شده است.

کد خبر 753558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.