تلاش قوه قضائیه، جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی است

سخنگوی قوه قضائیه گفت: تلاش قوه قضائیه در ورود به مسائل اقتصادی در جهت جلوگیری از فساد، تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی و نظارت بر اجرای قوانین است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، اصغر جهانگیر، امروز_ سه‌شنبه، بیست‌وپنجم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دستگاه قضائی در حوزه کسب‌وکار فعالیت مستقیم ندارد اما به صورت غیرمستقیم زمانی که برای کسب‌وکار مردم موانع ایجاد می‌شود، ورود پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه نظارت بر حسن اجرای قوانین توسط قوه قضائیه رصد می‌شود، افزود: سازمان بازرسی کل کشور موظف است، هرجا بخش‌های دولتی مانعی برای کسب‌وکار ایجاد کنند یا دستور العملی دارند که مانع کسب‌وکار مردم می‌شود، ورود پیدا کند.

سخنگوی قوه قضائیه گفت: بخش دیگر ورود قوه قضائیه به مسائل اقتصادی به مسائل قضائی برمی‌گردد که بین بخش‌های کسب‌وکار خصوصی با جنبه‌های حاکمیتی ایجاد شود و مشکلاتی برای آنها به وجود آورد، دستگاه قضائی تلاش می‌کند در روند رسیدگی‌ها هیچ کارخانه یا شرکتی به‌خاطر بدهی و وام‌هایی که دریافت کرده است، تعطیل نشود.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم قبل از شکل‌گیری فساد اقتصادی از ایجاد بسترهای فساد جلوگیری کنیم، تصریح کرد: امیدواریم با همراهی بخش‌های مختلف دولت، دستگاه قضائی و بخش خصوصی بتوانیم شاهد تحول خوبی در حوزه کسب‌وکار مردم باشیم.

کد خبر 753408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.