شب شعر گُل و گُلاب در فرهنگسرای علامه فیض کاشانی برگزار شد

سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان به مناسبت روز گل محمدی و گلاب اقدام به برگزاری شب شعر «گُل و گُلاب» با حضور عبدالجبار کاکایی شاعر، ترانه‌سرا و پژوهشگر کشوری کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، عصر امروز _دوشنبه بیست و چهارم اردیبهشت_ همزمان با موسم گلاب‌گیری، فرهنگ‌سرای علامه فیض کاشانی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان به مناسبت روز گل محمدی و گلاب اقدام به برگزاری شب شعر «گُل و گُلاب» با حضور عبدالجبار کاکایی شاعر، ترانه‌سرا و پژوهشگر کشوری کرد.

عبدالجبار کاکایی در این محفل ادبی که با استقبال اهالی فرهنگ و ادب انجام شد، شعری در وصف کاشان قرائت کرد و اردیبهشت کاشان را بی‌مانند دانست.

محمدعلی فرجی؛ رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری نیز ضمن عرض خیر مقدم به حاضران در رابطه با اجرای نشست‌های فرهنگی و ادبی سخن گفت و حسین باغ‌شیخی عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر کاشان نیز با سخنان خود، اهالی فرهنگ و ادب را به برگزاری چنین نشست‌هایی دلگرم کرد.

شعرخوانی شاعران مطرح کاشانی، ارتباط تلفنی با مهدی جهانبخش شاعر و طنزپرداز، سخنرانی سید اکبر حلّی کارشناس معماری پیرامون معرفی کاشان بخشی از برنامه‌هایی بود که با همکاری انجمن ادبی سیلک اجرا شد.

اجرای موسیقی سنتی با هنرآفرینی گروه نجوا به سرپرستی محمدمهدی بهنیا و خوانندگی احمدرضا مقصودی و موسیقی زنده توسط ایمان باقی بخشی دیگر از برنامه‌ها بود.

پایان بخش برنامه سخنرانی و تقدیر و تشکر محمود علوی‌نیا شاعر و مؤسس انجمن ادبی سیلک از حمایت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و اهدا آثار نقاشی به عبدالجبار کاکایی شاعر مهمان بود که به صورت زنده توسط هنرمندان آران و بیدگلی سعید و فاطمه بوجار آرانی ترسیم شده بود.

کد خبر 753322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.