پروژه صاحب‌الزمان (عج) در خرداد به بهره‌برداری می‌رسد

نماینده شورای اسلامی شهر یزد در منطقه ۲ شهرداری از پایان و بهره‌برداری پروژه صاحب الزمان (عج) تا پایان خرداد ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد، محسن ابوترابی از پایان و بهره‌برداری پروژه صاحب الزمان (عج) تا پایان خرداد ماه خبر داد و اظهار کرد: هدف اصلی اجرای این پروژه، کنترل و کاهش ترافیک با وجود رینگ شهری است، همچنین با بهره برداری این پروژه، ترافیک مناطق اطراف از جمله مریم‌آباد و حسن‌آباد کاهش پیدا می‌کند.
وی افزود: تقاطع غیر همسطح صاحب‌الزمان (عج) در بلوار دهه فجر یکی از پروژه‌های بسیار بزرگ و تأثیرگذار در محدوده منطقه ۲ است که در جهت تکمیل رینگ شهری با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان، اجرا می‌شود.
عضو شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: جابه‌جایی تأسیساتی همچون آب، برق و فاضلاب توسط دستگاه‌های خدمات‌رسان و همچنین خاک‌برداری سخت زیر گذر با وجود خاک محکم منطقه، از دلایل تأخیر در بهره‌برداری این پروژه است.
ابوترابی در پایان خاطرنشان کرد: طراحی بدنه‌سازی زیرگذر با نماسازی معماری ایرانی اسلامی زیبا، نصب و رنگ‌آمیزی گارد ریل‌ها، نصب پایه چراغ‌ها انجام شده است و زیرسازی، جدول‌گذاری و حفر چاه‌های جذبی در حال انجام است.
کد خبر 753293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.