با خلع ید پیمانکار وضعیت منطقه ۶ اهواز به حالت عادی بازمی‌گردد

مدیر منطقه ۶ شهرداری اهواز گفت: پیمانکار جمع‌آوری زباله با خودداری از پرداخت حق بیمه کارگران باعث اخلال در جمع‌آوری زباله شد که با رفع مشکل توسط شهرداری و خلع ید پیمانکار، منطقه به سرعت به حالت عادی باز می‌گردد.

سیدرشید شجاعی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان، اظهار کرد: طی چند روز اخیر تعدادی از کارگران خدمات شهری منطقه شش که تحت نظر پیمانکار فعالیت می‌کنند به علت مشکلات بیمه‌ای و پرداخت نشدن هزینه بیمه آن‌ها دست از کار کشیدند.

وی افزود: شهرداری اهواز تمام مطالبات پیمانکار مربوطه را پرداخت کرده است، اما وی از پرداخت هزینه بیمه ماهیانه کارگران اجتناب کرده بود.

مدیر منطقه ۶ شهرداری اهواز خاطرنشان کرد: پیمانکار با پیگیری‌های انجام شده و به محض اطلاع از دلیل اعتراض کارگران شهرداری اهواز در هماهنگی با تأمین اجتماعی خوزستان، مبلغ مورد نظر که نزدیک به سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است را در سریع‌ترین زمان ممکن پرداخت کرد.

شجاعی‌نژاد ادامه داد: با اقدامات انجام شده و اطلاع‌رسانی صورت گرفته به کارگران به زودی عملیات جمع‌آوری زباله‌ها انجام خواهد شد و تا فردا وضعیت منطقه به حالت عادی باز می‌گردد.

وی با تاکید بر اینکه بر اساس صورت وضعیت‌های موجود تمام مطالبات پیمانکار پرداخت شده بود، اضافه کرد: با پیمانکار مربوطه به علت کوتاهی در انجام کار بر اساس بندهای مندرج در قرار داد برخورد قانونی صورت گرفت و خلع شد با این حال از مراجع قانونی خواستار ورود و پیگیری موضوع هستیم.

کد خبر 753259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۳:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
    0 0
    باسلام منطقه ی ۶اهواز ازهیچ چیز شهرداری بهره مند نیست حتی خیابان هارو سالی یه بار جارو نمیکنن نه سطل زباله دارن مسولان محترم یکم بیاید ازنزدیک بازدید کنید ببینید وضع ماچطوریه کمی رسیدگی کنید