مؤظف به انتقال فرهنگ ایثار و مقاومت به نسل جوان هستیم

فرماندار شهرستان ارومیه گفت: سالروز آزادسازی خرمشهر، تجلی فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت است و ما موظف هستیم که این فرهنگ غنی را به نسل‌های جوان انتقال دهیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، غلامحسین عماری در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر که با حضور فرماندار ارومیه، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی، فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری ارومیه برگزار شد، با تاکید بر باشکوه برگزار کردن گرامیداشت روز سوم خرداد اظهار کرد: مراسم گرامیداشت یاد و خاطره مجاهد نستوه آذربایجان شیخ غلامرضا حسنی و شهدای عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس هم‌زمان با سالروز آزادسازی خرمشهر در این شهر برگزار می‌شود.

وی افزود: سالروز آزادسازی خرمشهر، تجلی فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت است و ما موظف هستیم که این فرهنگ غنی را به نسل‌های جوان انتقال دهیم.

فرماندار شهرستان ارومیه گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی برای بزرگداشت روز سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر مسئولیت دارند و باید با همه توان در این راستا برنامه‌ریزی کنند و برنامه‌های خلاقانه برای سوم خرداد تدارک ببینند.

کد خبر 753127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.