تداوم حملات راکتی مقاومت فلسطین به اراضی اشغالی

مقاومت فلسطین در ادامه حملات خود به مواضع رژیم صهیونیستی، امروز (یکشنبه) شهرک‌های صهیونیست‌نشین را بار دیگر آماج حملات راکتی قرار داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از شبکه الجزیره، هم‌زمان با تداوم حملات راکتی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست‌نشین، آژیرهای خطر در شهر سدیروت و حومه آن در شمال شرقی نوار غزه به صدا درآمد.

در شهرک صهیونیست‌نشین «یفتاح» واقع در شمال فلسطین اشغالی نیز آژیرهای خطر به صدا درآمد.

رادیوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز از شلیک دو راکت از نوار غزه به سدیروت خبر داد و مدعی شد که پدافند هوایی ارتش یکی از این راکت‌ها را رهگیری و در منطقه‌ای غیرمسکونی ساقط کرده است.

گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس نیز اعلام کرد که شهر اشغالی عسقلان را از شرق اردوگاه جبالیا و از نقطه‌ای که صهیونیست‌ها به آن یورش آورده‌اند، هدف حمله راکتی قرار داده است.

این گردان‌ها امروز از انهدام دو تانک «مرکاوای» رژیم صهیونیستی در شرق جبالیا خبر داد که رزمندگان آن یکی از این تانک‌ها را با پرتاب خمپاره از پهپاد و دیگری را با شلیک راکت «یاسین ۱۰۵» هدف قرار داده‌اند.

به گزارش ایمنا، گروه‌های مقاومت فلسطین پانزدهم مهر برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان‌الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذر ۱۴۰۲ (بیست‌وچهارم نوامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت چهارروزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و رژیم اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه، دهم آذر (یکم دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

کد خبر 753020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.