تصویب طرح ۱۶بندی ترافیک اربعین

استاندار خوزستان با اشاره به اقدامات لازم برای سهولت در برگزاری اربعین گفت: طرح ترافیکی اربعین در ۱۶ بند با هدف سهولت تردد زائران به تصویب رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان علی اکبر حسینی‌محراب امروز _یکشنبه بیست و سوم اردیبهشت_ در پایان جلسه شورای راهبری ترافیک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه امروز طرحی که پلیس راه نیروی انتظامی برای شلمچه و چذابه در ایام اربعین تهیه کرده است مورد بررسی قرار گرفت؛ این طرح در ۱۶ بند مصوب شد تا انشاالله ترافیک روان و ساده ای در این دو مرز داشته باشیم.

وی افزود: در رابطه با پارکینگ‌ها نیز بحث مفصلی صورت گرفت. یکی از مسائل هر ساله ما در ایام اربعین موضوع پارکینگ‌ها است که در سال گذشته شرایط نسبتاً بهتر بود انشاالله امسال با توجه به وسعت بیشتری که برای پارکینگ‌ها در نظر گرفته‌ایم این مشکل حل شود.

استاندار خوزستان ادامه داد: در رابطه با گره‌های ترافیکی که در اطراف مرزهای خروجی بویژه در خرمشهر نیز مباحث لازم مطرح شد، از جمله اینکه اصلاح هندسی میدان مقاومت خرمشهر مورد بحث قرار گرفت که در صورت اجرای این طرح ترافیک در آن منطقه روان خواهد شد.

حسینی محراب اضافه کرد: بحثی در رابطه با آسفالت و اصلاح جاده مواکب و جاده امام رضا (ع) در شلمچه مطرح شد که قرار به ترمیم و شانه سازی شد و با این کار به روان شدن ترافیک کمک می‌شود.

وی تصریح کرد: طرح ترافیکی چذابه نیز مطرح شد، سه تا چهار کیلومتر جاده بعد از بستان نیاز به آسفالت دارد که با انجام آن از اهواز تا مرز چذابه مسیر را به صورت چهار بانده خواهیم داشت. پل سابله امسال به اتمام رسیده است، البته یک سمت آن که حدود ۴۰۰ متر است نیاز به آسفالت دارد و حتماً انجام می‌شود.

استاندار خوزستان گفت: بنا شد برای جاده عبدالخان به چذابه، تأمین روشنایی و رفع نقاط حادثه‌خیز انجام شود اگرچه این مسیر تنها برای ترددهای محلی است و امیدواریم با تمهیدات مناسب شاهد سهولت در تردد زائران اربعین حسینی باشیم.

کد خبر 752984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.