ایجاد کارگروه ویژه برای پیگیری پروژه‌های عمرانی فرهنگی

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس از تشکیل کارگروهی به منظور پیگیری و رصد پروژه‌های عمرانی فرهنگی پیش‌بینی شده در بودجه سال ۱۴۰۳ خبرداد.

حجت‌الاسلام حسن منصوریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان رضوی با بیان اینکه در شهر مشهد، باید زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی مختلف و متنوعی را در سطح شهر داشته باشیم، اظهارکرد: براساس همین دغدغه‌مندی، ردیف اعتباری مناسبی برای تعریف پروژه‌های عمرانی فرهنگی در بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری لحاظ کردیم.

وی گفت: اهتمام حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری در سال‌جاری باید معطوف به همین حوزه باشد و شورای شهر، با محویت کمیسیون فرهنگی مجدانه پیگیر این موضوع است.

حجت‌الاسلام منصوریان به ارائه گزارش عملکرد مناطق در جلسات کمیسیون فرهنگی و اجتماعی برای پیشرفت پروژه‌های تعریف شده در دو سال اخیر اشاره داشت و اظهارکرد: روند پیشرفت این پروژه‌ها مناسب بود ولی همچنان عرصه برای تلاش مضاعف وجود دارد تا بتوانیم در موعد زمانی مقرر و براساس برنامه زمان‌بندی پیش‌بینی شده، شاهد بهره‌برداری باشیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با بیان اینکه در سال‌جاری بودجه عمرانی فرهنگی مناطق افزایش چشم‌گیری داشته است، گفت: به منظور تخصیص کامل و ساخت تمام پروژه‌های تعریف شده در بودجه، کارگروهی تشکیل شده که ماهانه گزارش عملکرد را از مناطق و ستاد دریافت می‌کند.

حجت‌الاسلام منصوریان افزود: این اقدام برای اولین بار شکل گرفته است تا براساس برنامه بتوانیم شاهد بهره‌برداری از پروژه‌ها باشیم.

کد خبر 752966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.