افزایش ۳۴ درصدی نرخ کرایه سرویس‌ مدارس به شرط خدمت‌رسانی هوشمند و مناسب

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با توجه به شرایط نرخ کرایه تاکسی و آژانس و شرایط تورمی سال گذشته و سال جاری پیشنهاد ۳۴ درصد افزایش با قید شروط و تاکیداتی که خدمت‌رسانی هوشمند و مناسب به خانواده و دانش‌آموزان اتفاق بیفتد و نیازهای رانندگان سرویس مدنظر باشد، با رأی مثبت همکاران به تصویب رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی صالحی امروز _یکشنبه بیست‌وسوم اردیبهشت_ در گفت‌وگوی خبری با تشریح مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: ابتدای جلسه با توجه به چهلمین روز شهادت سردار سرلشکر شهید زاهدی در خدمت خانواده این شهید بزرگوار بودیم و در ادامه نام‌گذاری بزرگراه شهیدالقدس سرلشکر محمدرضا زاهدی حد فاصل اصفهان-شاهین‌شهر تا میانه اتوبان معلم حوالی پلیس راه اصفهان شاهین‌شهر رونمایی شد.

وی افزود: در ادامه توافقنامه تملک در طرح رمپ خروجی بزرگراه دو طبقه امام خمینی (ره) در منطقه ۱۱ شهرداری مطرح شد که با قید تاکیداتی به تصویب شورای اسلامی شهر رسید.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه دستور کار بعدی قرارداد مشارکت در ساخت یک مرکز فرهنگی و مذهبی در شهرک شهید کشوری با مشارکت مردم و شهرداری بود، افزود: این اقدام تعداد مراکز فرهنگی و مذهبی در حال ساخت این مجموعه را به چهار می‌رساند، امیدواریم بخشی از مطالبه جدی مردم از بابت موضوعات فرهنگی در منطقه با این چهار اتفاق برآورده شود و ما شاهد فضای مناسب، متناسب با جمعیت شهرک باشیم.

صالحی با بیان اینکه دستور کار بعدی آئین نامه پیشنهادی مالی و معاملاتی سازمان‌های وابسته به شهرداری بود، تصریح کرد: این آئین‌نامه پس از بررسی در کمیسیون‌های تخصصی و تلفیق به صحن آمد و با قید تاکیداتی به تصویب شورا رسید.

صالحی با اشاره به اینکه لایحه فهرست نرخ پیشنهادی کرایه حمل‌ونقل دانش‌آموزی ویژه سرویس مدارس برای سال تحصیلی آینده دستور بعدی بود که در صحن مطرح شد، گفت: با توجه به شرایط نرخ کرایه تاکسی و آژانس و شرایط تورمی سال گذشته و سال جاری پیشنهاد ۳۴ درصد افزایش با قید شروط و تاکیداتی که خدمت‌رسانی هوشمند و مناسب به خانواده و دانش‌آموزان اتفاق بیفتد، همچنین نیازهای رانندگان سرویس نیز مدنظر باشد، با رأی مثبت همکاران به تصویب رسید.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان یادآور شد: در ادامه توافقنامه تملک در طرح عمرانی ادامه خیابان شهید احمدی منطقه ۷ مطرح شد که بنا به درخواست همکاران در شهرداری برای بررسی بیشتر از دستور کار خارج شد تا مجدد هفته آینده پس از بررسی لازم در دستور کار صحن علنی قرار گیرد.

وی افزود: در ادامه لایحه دو فوریتی مبنی بر چاپ کتاب «کلاس شهر» با موضوع توسعه فرهنگ شهروندی با مشارکت شهرداری در مدارس ویژه دانش‌آموزان چند مقطع مطرح شد که پیش از این در بودجه سالانه به تصویب رسیده بود و به اجازه نهایی برای انتشار نیاز داشت که در این راستا دو فوریت و اصل لایحه به تصویب رسید تا ادامه تعامل چند ساله در حوزه ترویج فرهنگ شهروندی در مدارس شهر اصفهان به‌عنوان کار ویژه و نمونه قابل تکثیر در کشور را شاهد باشیم.

کد خبر 752916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.