پیشرفت ۴۰ درصدی ساماندهی گذر شهید یارمحمدیان

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان با تاکید بر لزوم نوسازی معابر عمومی شهر گفت: عملیات عمرانی پیاده‌روسازی گذر شهید یارمحمدیان به مساحت ۱۳۰۰ مترمربع در حال اجرا است و تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت عمرانی داشته است.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه پیاده‌روهای شهر می‌تواند نقشی اساسی در ارتقای سلامت و تسهیل عبور و مرور شهروندان ایفا کند، اظهار کرد: مدیریت شهری اصفهان تاکید فراوانی بر افزایش سطح نوسازی معابر عمومی شهر دارد، از این رو طرح ساماندهی گذر شهید یارمحمدیان در دستور کار قرار گرفت و تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت عمرانی داشته است.

وی با اشاره به اینکه این گذر دارای پیاده‌رو یک شکل و منظم نبوده و می‌توان گفت، پیاده‌روها به‌صورت مقطعی در این خیابان شکل گرفته است، افزود: هم‌اکنون عملیات عمرانی پیاده‌روسازی گذر شهید یارمحمدیان به مساحت ۱۳۰۰ مترمربع در منطقه ۵ شهرداری اصفهان در حال اجرا است.

پیشرفت ۴۰ درصدی ساماندهی گذر شهید یارمحمدیان

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان تصریح کرد: عملیات عمرانی پیاده‌روسازی گذر شهید یارمحمدیان تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت عمرانی داشته است و این پروژه با اعتباری بالغ‌بر ۳۰ میلیارد ریال تکمیل می‌شود.

کارگر با اشاره به عملیات عمرانی گذر شهید یارمحمدیان خاطرنشان کرد: تخریب و برچیدن آسفالت و جداول، اجرای ۵۶۰ مترمربع کفپوش بتنی پیش‌ساخته به ضخامت چهار سانتی‌متر و ۱۰۰۰ مترمربع بلوک فرش بتنی پرسی به ضخامت شش سانتی‌متر، اجرای جداول سنگی، اجرای دریچه‌های چدنی و پایه چراغ‌ها ازجمله اقداماتی است که در این عملیات انجام می‌شود.

کد خبر 752874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.