تابلوی بزرگراه «شهیدالقدس سرلشکر محمدرضا زاهدی» در اصفهان رونمایی شد

طی مراسمی که به‌صورت زنده از صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان پخش شد، آیین رونمایی از تابلوی بزرگراه شهید سردار زاهدی امروز (یکشنبه) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، با توجه به طرح دوفوریتی شورای اسلامی شهر اصفهان اتوبان ورودی اصفهان از سمت میدان استقلال به نام شهیدالقدس سرلشکر محمدرضا زاهدی نام‌گذاری و تابلوی این بزرگراه امروز _یکشنبه بیست‌وسوم اردیبهشت_ با حضور مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان، رئیس شورای اسلامی شاهین‌شهر و فرماندار این شهر و دیگر مسئولان شهری رونمایی شد.

محمد کاظمی‌طبا، فرماندار شاهین‌شهر و میمه در حاشیه این مراسم با ابراز خرسندی از نصب تابلوی اتوبان ورودی اصفهان از سمت میدان استقلال به نام شهیدالقدس سرلشکر محمدرضا زاهدی اظهار کرد: امروز با گذراندن مراحل تغییر نام این بزرگراه به نام شهید زاهدی که شهید جبهه مقاومت و شهید جبهه بین‌الملل است، رونمایی از تابلو انجام شد.

وی افزود: برای انجام این اقدام هماهنگی میان شوراهای اسلامی شهر اصفهان و شاهین‌شهر و فرمانداری‌های اصفهان و شاهین‌شهر، همچنین اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای صورت گرفت و امروز تغییر نام انجام و تابلوی آن رونمایی شد.

رونمایی از تابلوی بزرگراه «شهیدالقدس سرلشکر محمدرضا زاهدی» در اصفهان

به گزارش ایمنا، این مراسم به صورت زنده در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان که خانواده شهید زاهدی نیز در آن حضور داشتند، پخش شد.

کد خبر 752787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.