امکان رزرو دوره‌های آموزشی مرکز هنر جهاد دانشگاهی تهران با شرایط فوق‌العاده

امکان رزرو دوره‌های آموزشی مرکز هنر جهاد دانشگاهی تهران پیش از تکمیل ظرفیت و با در نظر گرفتن تخفیف و مزایا فراهم شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، متقاضیان دوره‌های آموزشی مرکز هنر جهاد دانشگاهی تهران می‌توانند پیش از تکمیل ظرفیت دوره‌ها بدون پرداخت هزینه کامل و تنها با پیش‌پرداخت این دوره‌ها را رزرو کنند.

داوطلبان و متقاضیان شرکت در دوره‌های آموزشی مرکز هنر سازمان جهاد دانشگاهی تهران می‌توانند پیش از تکمیل ظرفیت از این فرصت استفاده کنند و با توجه به ظرفیت محدود، این افراد می‌توانند با پیش‌ثبت‌نام از تخفیف و مزایا استفاده کنند، همچنین در این مرکز به هنر دوستان به‌صورت رایگان خدمات مشاوره‌ای ارائه می‌شود تا رشته هنری مورد علاقه خود را پیدا کرده و تا پایان مسیر آن‌ها را همراهی خواهند کرد.

دکوراسیون و طراحی داخلی، خیاطی، عکاسی دیجیتال، طراحی و نقاشی، دوره سفال و سرامیک، تربیت مربی هنر کودک و دوره جواهرسازی از جمله رشته‌های هنری است که در این مرکز ارائه می‌شود.

امکان ثبت‌نام و رزرو این دوره‌های آموزشی به‌صورت مجازی و حضوری فراهم است.

هنرجویان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از دوره‌های آموزشی ارائه‌شده و ثبت‌نام غیرحضوری به سایت مرکز هنر سازمان جهاد دانشگاهی تهران به نشانی www.jtac.ir مراجعه کنند و یا به‌منظور دریافت خدمات مشاوره‌ای با شماره ۶۶۹۶۴۶۱۳ -۰۲۱ تماس بگیرند.

کد خبر 752618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.