پویش ملی «با انرژی» در راستای مصرف بهینه برق در کشور اجرا می‌شود

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر از اجرای پویش ملی «با انرژی» در راستای مصرف بهینه برق در کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محسن ذبیحی، امروز_ شنبه، بیست‌ودوم اردیبهشت _ در آئین معارفه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه در حال گذر از مدیریت سنتی هستیم، اظهار کرد: در حال تبدیل مدیریت جدید به مدیریت فعال و هوشمند هستیم.

وی با بیان اینکه تا پنج سال پیش شرکت توزیع یک شبکه مجموعه‌ای از سیم‌ها و کابل بود، افزود: در حال حاضر موضوع سیستم توزیع مطرح است، از سال ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۲ مولدین «فتوولتای» در کهگیلویه و بویراحمد دوبرابر شده و در برخی تعرفه‌ها کنترل‌پذیری صددرصد شده‌است و این نشان می‌دهد که دیگر با یک مجموعه سیم ترانس و کنتور مواجه نیستیم و یک مجموعه تولیدی مولد در حال فعالیت است.

معاون هماهنگی توزیع توانیر، گفت: یکی از موضوعات در شرکت توانیر اصلاح جریان مالی صنعت برق است و یک فرصت خوب برای شرکت‌های توزیع و برای مردم است که با اصلاح فرآیندها و رویه و بهبود جریان مالی بتوانیم خدمات بهتری به مردم ارائه دهیم.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط استان و پراکندگی‌هایی که وجود دارد، قیمت تمام شده کار را بالا می‌برد و جای کار زیاد وجود دارد که با موافقت مدیران عالی، وصول مطالباتی که از سنوات قبل روی هم انباشته شده‌است، ۱۰۰ درصد به خود استان اختصاص پیدا می‌کند تا استان از آن منتفع شود.

ذبیحی با اشاره به به پویش ملی با انرژی، خاطرنشان کرد: در سال‌جاری پویش با انرژی با کمک مردم برای صرفه‌جویی و خوب مصرف کردن پیش‌بینی شده و برای این پویش پاداش‌ها و جوایز ویژه‌ای در نظر گرفته شده‌است.

کد خبر 752588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.