قرارگاه‌های عملیاتی بسیج سازندگی خراسان جنوبی تجهیز شد

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: با کمک سازمان بسیج و بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی ۲۶۰ قلم از تجهیزات در حوزه زیرساختی، عمران و رسانه در اختیار قرارگاه‌های جهادی شهرستان‌ها قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی و به نقل از روابط عمومی، مهدی هنری امروز_ شنبه بیست‌ودوم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قرارگاه‌های عملیاتی استان تجهیزات مورد نیاز را دریافت کردند.

وی افزود: یکی از نیازهای اساسی گروه‌های جهادی که در قالب قرارگاه‌های عملیاتی فعالیت می‌کنند، تجهیز قرارگاه‌های عملیاتی برای استفاده بهینه از گروه‌های جهادی در مأموریت‌ها و مواقع بحران است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی بیان کرد: بر این اساس اولین اقدام برای قرارگاه‌های جهادی در سال جاری تجهیز قرارگاه‌ها است.

وی عنوان کرد: با کمک سازمان بسیج و بسیج سازندگی خراسان جنوبی ۲۶۰ قلم از تجهیزات در حوزه زیرساختی، عمران و رسانه در اختیار قرارگاه‌های جهادی شهرستان‌ها با هدف پوشش گروه‌های جهادی قرار می‌گیرد.

هنری افزود: ارزش ریالی این تجهیزات بیش از ۴۰ میلیارد ریال است.

وی گفت: با هماهنگی صورت گرفته با استانداری خراسان‌جنوبی مقرر شد ظرفیت‌های استان در بحث تجهیز در برنامه‌ها باشد و بتوانیم در سال ۱۴۰۳ با اولویت قرارگاه‌ها تجهیز قرارگاه‌هایی که سابقه بیشتری دارند و مجهز به مکان مشخص هستند، اقدام شود.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی ادامه داد: امیدواریم تا پایان سال بتوانیم تجهیزات گسترده‌تری در اختیار جهادگران قرار دهیم تا بتوانند به کارهای بزرگ‌تری با حجم گسترده‌تری ورود کنند.

کد خبر 752520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.