نتایج مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم در لنجان و سمیرم اعلام شد

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه سمیرم و حوزه انتخابیه لنجان برگزار و نتایج آرا مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸:۰۰ روز گذشته _جمعه بیست‌ویکم اردیبهشت_ در حوزه‌های انتخابیه لنجان و سمیرم برگزار شد. با توجه به اینکه نامزدهای انتخابات در این دو حوزه انتخابیه در دور اول حائز نصاب ۲۰ درصد کل آرا نشده بودند، انتخابات به مرحله دوم کشیده شد و نتایج آن صبح امروز _شنبه بیست‌ودوم اردیبهشت_ از سوی وزارت کشور اعلام شد.

نتایج مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم در لنجان و سمیرم اعلام شد

اکبر پولادی باغبادرانی نماینده مردم لنجان شد

با پایان زمان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی شمارش آرا آغاز شد و در پایان اکبر پولادی باغبادرانی با ۱۷ هزار و ۹۷۲ رأی معادل ۵۶.۲۴ درصد از این آرا را به خود اختصاص داد و حسین رجایی‌ریزی با ۱۳ هزار و ۹۸۲ رأی، ۴۳.۷۶ درصد آرا را به خود اختصاص داد.

در مجموع ۳۱ هزار و ۹۵۴ رأی صحیح از صندوق‌های اخذ رأی خارج شد و در نهایت اکبر پولادی باغبادرانی، منتخب مردم شهرستان لنجان برای حضور در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی راهی بهارستان شد.

نتایج مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم در لنجان و سمیرم اعلام شد

رحیم کریمی از سمیرم راهی بهارستان شد

در حوزه انتخابیه سمیرم نیز در مجموع ۲۶ هزار و ۸۸۴ رأی صحیح از صندوق‌های اخذ رأی خارج شد که رحیم کریمی به عنوان منتخب مردم شهرستان سمیرم برای حضور در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی راهی بهارستان شد.

به گزارش ایمنا، با مشخص شدن نتایج دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه سمیرم و حوزه انتخابیه لنجان، پرونده انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان اصفهان بسته شد.

کد خبر 752417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.