ما فوتبال بازی می‌کنیم و تمرکزمان بر بردن است

سرمربی تیم سپاهان اصفهان گفت: در این بازی، یک بازی خوب را شاهد خواهیم بود، چرا که تیم رفسنجان تیم بسیار خوبی است و همیشه فوتبال بازی می‌کند، کیفیت خوبی دارد و یک تیم رقابتی است و شاهد یک بازی خوب در لیگ فوتبال ایران خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از دیدار با مس رفسنجان اظهار کرد: در این بازی، یک بازی خوب را شاهد خواهیم بود چون تیم رفسنجان تیم بسیار خوبی است و همیشه فوتبال بازی می‌کند، کیفیت خوبی دارد و یک تیم رقابتی است و شاهد یک بازی خوب در لیگ فوتبال ایران خواهیم بود.

وی افزود: در این بازی یک دوست خوب، محرم نویدکیا و بازیکنان سابقی که در تیم با خودم کار کرده‌اند را ملاقات می‌کنم که لحظات خوبی خواهد بود و باعث افتخار من است. اگر کسی قرار است جای من باشد، خوشحال می‌شوم که بعد از من، نویدکیا باشد؛ دنیا سرشار از موقعیت‌هاست و می‌توانیم از موقعیت جدید استفاده کنیم و جای نگرانی نیست.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان تصریح کرد: در زندگی فوتبالی همیشه دو بار یکدیگر را ملاقات می‌کنیم؛ بار اول که یکدیگر را ملاقات می‌کنیم، باید خوبی و مهربانی خود را نشان دهیم تا اگر دفعه اول برای کسی موقعیتی پیش نیامد که مهربانی خود را نشان دهد، بار دوم موقعیت داشته باشد.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر حضور میلاد زکی‌پور در دیدار با مس رفسنجان گفت: زکی‌پور جراحی کوچکی روی بینی‌اش انجام داده است و در این بازی نخواهد بود و نمی‌دانیم برای بازی بعدی هم در دسترس است یا خیر، او بازیکن خوبی است، اما برای بازی بعدی به او نیاز داریم، امیدوارم بهبودی او سریع‌تر حاصل شود.

مورایس در پاسخ به سوالی درباره مقابله با مس رفسنجان با سرمربیگری محرم نویدکیا بیان کرد: نویدکیا مربی و بازیکن این تیم بوده است و عملکرد بسیار خوبی در تیم رفسنجان دارد، این اتفاقات معمولاً می‌افتد، خوشحال می‌شوم که مردم از او یاد می‌کنند و اسم مربیان آورده می‌شود.

وی در خصوص فاصله گرفتن سپاهان با قهرمانی لیگ برتر پاسخ داد: ما فوتبال بازی می‌کنیم و تمرکزمان بر بردن است و چیزی را از دست ندادیم، اگر پرسپولیس قهرمان نشود، آن‌ها قهرمانی را از دست می‌دهند چون سال گذشته قهرمان بوده‌اند، پس ما می‌جنگیم که به‌دست بیاوریم، سپاهان طی ۹ سال گذشته قهرمان نشده است، همه‌چیز به عملکرد ما و سایر تیم‌ها بستگی دارد.

مورایس با اشاره به پیش‌بینی قهرمان جام حذفی بیان کرد: جام حذفی رقابتی است که همه می‌خواهند در آن پیروز باشند، هشت تیم رقابت می‌کنند که چهار تیم به نیمه‌نهایی و سپس به فینال می‌روند، نمی‌توانم پیش‌بینی کنم چون همه تمرکزم روی بازی مس رفسنجان و بعد ملوان است، اما اگر از من بپرسید که آیا می‌خواهم قهرمان شوم؟ می‌گویم بله، می‌خواهم.

کد خبر 752377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.