رژیم صهیونیستی عامل همه جنگ‌ها در منطقه است

امام جمعه بجنورد گفت: رژیم صهیونیستی عامل اصلی همه جنگ‌ها، فتنه‌ها و ترورها در منطقه است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حجت الاسلام رضا نوری امروز_ جمعه بیست‌ویکم اردیبهشت_ در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: استانداری خراسان شمالی، اداره کل آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان استان باید با هم افزایی یکدیگر تأمین زیرساخت‌های این مرکز آموزشی را در دستورکار قرار دهند.

وی افزود: دانشگاه فرهنگیان جایگاه ویژه‌ای در نظام آموزشی دارد زیرا که در آن محل معلمانی تربیت می‌شوند که قرار است وظیفه آموزش و تربیت آینده سازان کشور را بر عهده گیرند.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: بر اساس شنیده‌ها اکنون دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان به دلیل کمبود فضا به دو بخش تقسیم شده‌اند و تنها سه روز در هفته کلاس دارند.

نوری خاطرنشان کرد: وقتی که فضای آموزشی محدود باشد بسیاری از برنامه‌های فرهنگی و تربیتی نیز اجرا نمی‌شود و برنامه‌ها محدود به مباحث آموزشی به شکل فشرده خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی گفت: عامل اصلی تمامی جنگ‌ها، ترورها و خرابکاری‌ها در منطقه اسرائیل و حامیانش است که این روزها دست به وحشیانه‌ترین جنایت‌ها در فلسطین زده‌اند.

حجت الاسلام نوری افزود: چهره واقعی اسرائیل برای همه مردم جهان آشکار شده است و افکار عمومی علیه این رژیم کودک کش است.

وی با اشاره به خیزش دانشجویان آمریکا و اروپا علیه جنایت‌های رژیم اسرائیل، خاطرنشان کرد: این روزها دانشجویان آمریکایی و اروپایی برای محکومیت جنایت‌های این رژیم کودک کش به میدان آمده‌اند و اعلام می‌کنند که جای این رژیم، فلسطین نیست.

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: خیزش جوانان آمریکایی به خوبی نشان داد که وجدان ملت‌ها بیدار است و پذیرای سیاست‌های ظالمانه نخواهند بود.

کد خبر 752274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.