بیداری مردم مقدمه شکست قدرت‌های پوشالی و استکباری است

امام جمعه موقت نایین گفت: مقدمه شکست قدرت‌های استکباری، بینش و بصیرت مردمی است و زمانی که مردم بیدار شوند، قدرت‌های پوشالی به راحتی شکست می‌خورند و امروز می‌بینیم این بیداری در تمام کشورها و دانشگاه‌ها به ویژه دانشگاه‌های آمریکا اتفاق افتاده است‌.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام امیر شفیعی ظهر امروز _جمعه بیست‌ویکم اردیبهشت_ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان نائین با اشاره به سالروز تحریم تنباکو اظهار کرد: قدرت‌های پوشالی گاهی با فتوای یک مرجع دینی فرو می‌ریزند و آن روز نشان داد که دشمن قدرتی ندارد و قدرت مرجعیت دینی بالاتر است.

وی افزود: در زمان حال نیز شاهد سر و صدا و تهدیدهای بسیار قدرت‌های پوشالی و مستکبر عالم هستیم که این قدرت پوشالی با موشک‌های جمهوری اسلامی ایران فروریخت و نشان داد که کسانی که غیر خدا را انتخاب می‌کنند گویی خانه عنکبوت را گرفته باشند و سست‌ترین خانه‌ها، خانه عنکبوت است.

امام جمعه موقت شهرستان نائین اضافه کرد: آبروی دشمن در دنیا رو به روز بیشتر ریخته می‌شود و مقدمه شکست قدرت‌های استکباری، بینش و بصیرت مردمی است و صرف تجهیزات نظامی در مقابل دشمن کافی نیست؛ زمانی که مردم بیدار شوند، قدرت‌های پوشالی به راحتی شکست می‌خورند و امروزه می‌بینیم به لطف خداوند متعال این بیداری در تمام کشورها و دانشگاه‌ها اتفاق افتاده است‌.

حجت‌الاسلام شفیعی با اشاره به ثبت‌نام حوزه‌های علمیه برادر و خواهر گفت: یکی از بهترین و زیباترین کارها برای انسان، تبلیغ دین و مبلغ دین بودن است.

کد خبر 752250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.