سرمایه‌گذاری ۱۵۰ میلیون یورویی در مجتمع فولاد بیجار کردستان در حال اجرا است

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: سرمایه‌گذاری عظیمی با ۱۵۰ میلیون یورو در طرح مجتمع فولاد شهرستان بیجار در حال اجرا بوده که این مهم نوید تحقق توسعه صنعتی کردستان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، سیدمحمد حسینی، امروز _پنجشنبه بیستم اردیبهشت_ در بازدید از مجتمع فولاد کردستان واقع در شهرستان بیجار، اظهار کرد: طرح مجتمع فولاد کردستان از شهریور ۱۴۰۰ در شهرستان بیجار آغاز شد و امروز شاهد پیشرفت مطلوب آن هستیم.

وی افزود: طرح‌های نیمه تمام تأثیرگذاری در توسعه کردستان در حال تکمیل است که در آینده توسط رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری عظیمی با ۱۵۰ میلیون یورو در طرح مجتمع فولاد بیجار در حال انجام است و اجرای این مجموعه اشتغالزایی مطلوبی به دنبال خواهد داشت.

حسینی با بیان اینکه کردستان دارای ظرفیت‌های زیادی است، گفت: باید در هر کدام از شهرستان‌های کردستان یک پروژه مهم اقتصادی تعریف شود چرا که این استان برای حفظ امنیت کشور تلاش زیادی کرده و شایسته توسعه و پیشرفت است.

وی با اشاره به اینکه ۴۸ پروژه پیشران و ارز آور در کشور اجرا شده که بیشتر در حوزه صنعت است، اضافه کرد: کشور ما همواره مورد تهدید است و ما باید در حوزه تولید بسیار قوی عمل کنیم تا بتوانیم شاهد پیشرفت روز افزون کشور باشیم.

کد خبر 752088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.