خودکشی قاتل پس از قتل خانوادگی در ملکان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملکان از خودکشی قاتل پس از قتل خانوادگی در ملکان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، سیدمرتضی علیانسب اظهار کرد: حسب گزارش فرماندهی انتظامی ملکان و عوامل نیروی انتظامی خصوص تیراندازی منجر به قتل در یکی از روستاهای ملکان، پرونده به بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب ملکان ارجاع شد و بازپرس به اتفاق عوامل پلیس آگاهی و انتظامی شهرستان برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با توجه به اهمیت و حساسیت جرم واقع شده، تحقیقات میدانی در لحظات اولیه جرم آغاز شد و با تدابیر و پیگیری‌های دستگاه قضائی و حضور به‌موقع عوامل انتظامی در محل وقوع جرم، اقدامات پلیسی برای دستگیری قاتل آغاز و دستورات لازم در جهت اجرای طرح مهار نسبت به تشدید کنترل محورهای مواصلاتی و بازرسی مخفیگاه‌های احتمالی اقدام شد. قاتل در نهایت در یکی از نقاط روستای «گورستان» شناسایی شد، متهم که عرصه را برای خود تنگ دیده بود، پیش از اقدام به قتل‌های دیگری که قصد داشت انجام دهد، با اقدام به‌موقع و پیش از دستگیری، اقدام به خودکشی با سلاح کمری کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملکان خاطرنشان کرد: دلیل قتل اختلافات بر سر «ارث و میراث» بوده و از محل اختفای قاتل، یک قبضه اسلحه کمری با دو تیغه خشاب و ۱۳ فشنگ جنگی کشف شده است.

با دستور دادستانی عمومی و انقلاب ملکان، تحقیقات تکمیلی توسط بازپرس ویژه در حال انجام است، همچنین از همه افراد و اصحاب رسانه و مطبوعات خواسته شده است تا از هرگونه گمانه‌زنی و اظهار نظر غیرموثق و خارج از مجرای قانونی خودداری کنند؛ دستگاه قضائی در راستای تأمین امنیت و احقاق حق و حقوق شهروندی به‌ویژه جرایم خشن از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

کد خبر 752011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.