رفع مشکل اسکان عشایر کوچ‌نشین سملقان با پیگیری دستگاه قضایی

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از رفع مشکل اسکان و ساماندهی وضعیت استقرار عشایر کوچ‌نشین سملقان در نتیجه ورود و پیگیری دستگاه قضایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام رضا براتی‌زاده امروز _چهار شنبه نوزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید میدانی و پیگیری‌های اخیر دادستان سملقان در خصوص رفع مشکلات ناشی از موقعیت جغرافیایی و محل اسکان و استقرار فعلی عشایر کوچ نشین در مجاورت شهرک صنعتی آشخانه، اظهار کرد: طبق بررسی‌های معمول، وضعیت موجود و سازوکار فعلی اسکان عشایر کوچ‌نشین در مجاورت شهرک صنعتی آشخانه باعث شکل‌گیری مشکلاتی برای بعضی واحدهای تولیدی شده بود.

وی افزود: به منظور حل و فصل ریشه‌های بروز این اختلاف، دادستان عمومی و انقلاب به عنوان مدعی‌العموم در این ماجرا ورود و مراتب را پیگیری کرد.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی خاطرنشان کرد: این حضور و پیگیری‌های جدی مدعی‌العموم نتیجه داد و طبق توافق حاصل شده و سازوکار جدیدی که در این راستا پیش‌بینی و جانمایی شد، مشکلات موجود به نحو مقتضی ساماندهی شد.

براتی‌زاده تصریح کرد: موقعیت استقرار عشایر کوچ‌نشین شهرستان سملقان در فصل بعدی براساس تغییرات و اصلاحات اخیر و جانمایی پیش‌بینی شده، خواهد بود.

کد خبر 751737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.