بیداری جهانی نتیجه بایکوت خبری جنایات رژیم صهیونیستی است

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین تعطیلی دفتر شبکه تلویزیونی «الجزیره» قطر در اراضی اشغالی را اقدامی سخیف توصیف کرد و گفت: این رژیم با بایکوت خبری و طرح چنین اقداماتی روزبه‌روز خود را رسواتر از قبل خواهد کرد و امروز نتیجه بایکوت رسانه‌ای اخبار غزه را در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا می‌بینیم.

سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی بر اساس تجاوز و تضییع حقوق ملت فلسطین و بر پایه تبلیغات دروغین تشکیل شده است و همواره سعی کرده است با مظلوم‌نمایی، ادعای دروغین دموکراسی و ترویج ارزش‌های تمدن غرب به حیات ننگین خود ادامه دهد.

وی افزود: این رژیم از آغاز عملیات طوفان‌الاقصی با ارتکاب جنایات گوناگون و قتل عام ۳۴ هزار نفر از مردم غزه، حقایق را برای جهانیان هویدا کرد و افکار عمومی جهان دانستند که رژیم صهیونیستی خائن، ظالم، متجاوز و هتاک است و بر همین اساس ماهیت تمدن غرب را نیز رسواتر از قبل کرد.

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین تعطیلی دفتر شبکه تلویزیونی «الجزیره» قطر در اراضی اشغالی را اقدامی سخیف توصیف کرد که با هدف سرپوش گذاشتن بر جنایات جنگی رژیم صهیونیستی علیه اهالی غزه انجام شده است و ادامه داد: این رژیم با بایکوت خبری و طرح چنین اقداماتی روز به روز خود را رسواتر از قبل خواهد کرد و امروز نتیجه بایکوت رسانه‌ای اخبار غزه را در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا می‌بینیم و شاهد آن هستیم که موج اعتراضات دانشجویی علیه این رژیم به دیگر نقاط جهان از جمله کشورهای آسیای شرقی کشیده می‌شود و بیداری جهانی در حال شکل گرفتن است.

وی رژیم صهیونیستی را به مثابه فردی دانست که در باتلاق گرفتار شده است و با هر تلاشی بیشتر در عمق باتلاق فرو می‌رود و گفت: این رژیم دولتی توتالیتر و دیکتاتور است و به هیچ عنوان به ارزش‌های دموکراتیکی که ادعا می‌کند پایبند نیست.

حسینی ابراز کرد: زمانی آمریکایی‌ها در منطقه تلاش می‌کردند خاورمیانه جدید ایجاد کنند، اما مقام معظم رهبری فرمودند که خاورمیانه جدید اسلامی خواهد بود و آمریکا در باتلاق منطقه گرفتار خواهد شد و امروز شاهد تحقق این فرموده رهبر انقلاب هستیم.

وی خاطرنشان کرد: بیداری جهانی با جنبش‌های دانشجویی در حال شکل‌گیری است و همین موضوع ما را به یاد فرمایش مقام معظم رهبری در سال ۸۵ می‌اندازد که فرمودند «قدس کلید رمزآلود ظهور است و با این جنایات جهان بیدار می‌شود و زمینه ظهور منجی عالم فراهم خواهد شد» ؛ شهید حائری زمانی در پاسخ به خبرنگاران گفته بود وضعیت طوری پیش خواهد رفت که هر انسان آزاده‌ای به جبهه ما می‌آید و هر انسان هرزه‌ای به جبهه باطل فرار می‌کند.

کد خبر 751293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.