آموزش و پرورش بسترساز توسعه جامعه است

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: آموزش و پرورش بسترساز توسعه جامعه است و باید برای توسعه جامعه برنامه‌ریزی انجام پذیرد و معلمان در این میان نقش بسزا و کلیدی دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در دیدار با منتخبین اقشار مختلف فرهنگیان آذربایجان‌غربی اظهار کرد: قشر نوجوان و جوان جامعه باید نسبت به توطئه‌های دشمنان و دسیسه‌های روز آگاهی کافی داشته باشند.

وی افزود: بسترهای لازم برای تقویت روحیه اسلامی و ایرانی در میان دانش‌آموزان تقویت شود تا شاهد بهبود وضعیت باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: آموزش و پرورش بسترساز توسعه جامعه است و باید برای توسعه جامعه برنامه‌ریزی انجام پذیرد و معلمان در این میان نقش بسزا و کلیدی دارند.

قریشی تصریح کرد: هدایت یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین محورهای فعالیت معلمان است که باید مورد توجه باشد، اینکه دانش‌آموز با چه روحیه‌ای وارد میدان شود بسیار امر مهمی است و معلمان باید در این خصوص نقش خود را ایفا کنند.

وی ادامه داد: معلمان در کلاس درس به ارتقا و تقویت تربیت دینی و میهنی دانش آموزان اهتمام داشته باشند و از سویی نقش آموزش در کلاس بسیار مهم است و باید این اهمیت برای دانش‌آموز روشن و تبیین شود.

قریشی عنوان کرد: شغل شریف معلمی، لطف بزرگی از جانب پروردگار است که باید قدردان این لطف باشید.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: ثواب والا و مهمی به دنبال تربیت فرزندان شامل حال انسان می‌شود که به یقین معلمان به دلیل نقش مهم خود از این ثواب و اجر الهی برخوردار می‌شوند.

کد خبر 750212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.