آماده سازی ۴۰۰ نقطه در کرمانشاه برای تبلیغات کاندیداهای مجلس

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور شهری شهرداری کرمانشاه از آماده سازی ۴۰۰ نقطه برای نصب تبلیغات کاندیداهای انتخابات مجلس در سطح شهر کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمد موحدی مجد امروز _ پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران با اشاره به شروع تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه کرمانشاه از امروز (۱۳ اردیبهشت) اظهار کرد: در همین راستا ۴۰۰ نقطه برای تبلیغات کاندیداها آماده سازی شده است.

وی افزود: انتظار این است کاندیداهای مجلس که قرار است برای راهیابی به یک نهاد قانوگذار با یکدیگر رقابت کنند، بیش از همه رعایت قانون را داشته و در حفظ اموال مردم کوشا بوده و به شهر آسیب نزنند.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور شهری شهرداری کرمانشاه گفت: در دور اول انتخابات، در ایام تبلیغات آسیب جدی به اموال شهر وارد نشد، اما همین دیوارنویسی‌ها و نصب پوسترهای تبلیغاتی موجب هزینه‌های بسیاری در حوزه پاکسازی شد.

وی افزود: در دور اول انتخابات، پس از پایان تبلیغات ۱۷۰۰ نیروی خدمات شهری به مدت ۲۴ ساعت به جای رفت و روب و رسیدگی به فضای سبز، مشغول پاکسازی تبلیغات کاندیداها از در و دیوار شهر بودند.

موحدی مجد گفت: انتظار ما این است که کاندیداها برای شهر و شهرداری هزینه تراشی نکرده و تنها در نقاطی که مشخص شده به انجام تبلیغات بپردازند.

به گزارش ایمنا، انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه به دور دوم کشیده شده و برای کسب دو کرسی مجلس، چهار کاندیدا با هم رقابت می‌کنند.

کد خبر 750099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.