راه‌اندازی اردوگاه دانش‌آموزی چمعالی بعد از ۱۸ سال

معاون آموزش‌وپرورش چهارمحال‌وبختیاری گفت: اردوگاه دانش‌آموزی شهید چمران چمعالی، ۱۸ سال بلاتکلیف مانده بود ، اما حالا این اردوگاه تعیین تکلیف شد و از فاز یک این اردوگاه تا پایان تابستان بهره‌برداری خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، امین سلیمانی، امروز _پنجشنبه، سیزدهم اردیبهشت_ در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به بزرگداشت با اشاره به چالش‌های روبه‌رو آموزش‌وپرورش بعد از شرایط کرونا، اظهار کرد: افت تحصیلی دانش‌آموزان، آسیب‌های جدی به فضای کاربردی مدارس، اقناع دستگاه‌های متولی برای بازگشایی مدارس و عدم حضور بلند مدت دانش‌آموزان در کلاس‌های درس از چالش‌های جدی پسا کرونا برای آموزش و پرورش بود.

وی با اشاره به معلمان نمونه استان، افزود: جعفر عالیپور معلم متوسطه اول و سلمان رستمی آموزگار دوره ابتدایی دو نفر از معلمان استان هستند که به عنوان معلم نمونه کشوری شناخته شدند.

معاون پژوهشی، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش‌وپرورش چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به جذب معلم در دولت سیزدهم، تصریح کرد: عدم پیش‌بینی صحیح در حوزه نیرو انسانی آموزش و پرورش ما را با چالش بازنشستگی ۱۳ درصد از معلمان و کارکنان آموزش‌وپرورش استان مواجه کرد.

سلیمانی ادامه داد: در سال ۱۳۹۹ آزمون استخدامی برگزار شد و سهمیه این استان تنها ۲۹۴ نفر بود، در سال ۱۴۰۱ تعداد یک هزار و ۷۰ نفر جذب و در سال گذشته یک هزار و ۱۴۴ سهمیه و در سال جاری نیز طی هشت آزمون یک هزار و ۵۸۳ سهمیه جذب معلم برای استان لحاظ شده است.

وی با بیان اینکه توزیع شیر رایگان در مدارس یک اتفاق بزرگ در دولت سیزدهم بود، گفت: هفته‌ای دو نوبت شیر رایگان بین ۱۱۲ هزار دانش‌آموز مقطع ابتدایی استان توزیع شد و این توزیع نیز تا پایان اردیبهشت در سطح مدارس استان ادامه خواهد داشت.

معاون پژوهشی، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش‌وپرورش چهارمحال‌وبختیاری، اضافه کرد: اردوگاه دانش‌آموزی شهید چمران چمعالی، ۱۸ سال بلاتکلیف مانده بود، اما حالا این اردوگاه تعیین تکلیف شد و از فاز یک این اردوگاه تا پایان تابستان بهره‌برداری خواهد شد.

کد خبر 750055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.