خرید محصول، بهترین کمک به دانش‌بنیان‌ها است

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: وعده‌ای از سوی اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری به شرکت‌های دانش‌بنیان داده شد مبنی بر اینکه سعی می‌کنیم از خدمات تمام این افراد در طول سال استفاده کنیم تا منجر به یک‌سری قرارداد شود؛ بی‌شک خرید محصولات این شرکت‌ها بهترین کمک به آن‌ها است.

سیدامیر سامع با حضور در غرفه خبرگزاری ایمنا در دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نمایشگاه دوم با موضوع فناوری‌های جدید با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه حمل‌ونقل شهری و بیشتر با موضوعات مدیریت هوشمند ترافیک شهرها، حمل‌ونقل پاک و خودروهای هیبریدی است.

وی افزود: روش خوبی از قبل در حوزه حمل‌ونقل شهرداری پیشنهاد شد تا افرادی که محصولی داشتند، آن را معرفی کنند که در این راستا در یک کمیته ارزیابی ۲۰ شرکت که خدمات و محصولاتشان آماده استفاده است، شناسایی شدند.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: وعده‌ای از سوی اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری به شرکت‌های دانش‌بنیان داده شد مبنی بر اینکه سعی می‌کنیم از خدمات تمام این افراد در طول سال استفاده کنیم و منجر به یک‌سری قرارداد شود؛ بی‌شک خرید محصولات این شرکت‌ها بهترین کمک را به آن‌ها است.

سامع با بیان اینکه مدیریت شهری می‌تواند زمینه را برای معرفی، اطلاع‌رسانی و ترویج مباحث مربوط به محصولات را فراهم کند، همچنین در استفاده این محصولات پیشتاز و پیشگام باشد، ادامه داد: بخشی دیگر شرکت‌هایی هستند که ایده جدید دارند، اما هنوز به محصول قابل استفاده‌ای نرسیده است، بنابراین مقرر شد با یک مدل حمایت از ایده‌ها و با همکاری شهرک علمی‌تحقیقاتی از آن‌ها نیز استفاده شود.

کد خبر 749867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.