تساوی در تبریز به نفع رقبا

تقابل حساس دو تیم تراکتور و استقلال با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال ایران، امروز چهارشنبه _ دوازدهم اردیبهشت _ دو تیم تراکتور و استقلال از ساعت ۱۷ به مصاف یکدیگر رفتند.

تقابل شاگردان مطهری و نکونام در میان تشویق هواداران تراکتور آغاز شد با اینکه انتظار می‌رفت به دلیل شرایط حساس بالای جدول شاهد یک تقابل جذاب و مهیج میان دو تیم باشیم، اما این جدال در نیمه اول آرام، کم موقعیت و با درگیری فیزیکی دنبال شد.

در ۴۵ دقیقه ابتدایی مسابقه بیش از هر چیز شاهد مصدومیت‌های جزئی، توقف بازی و ایجاد تنش میان بازیکنان دو تیم بودیم و در نهایت نیز پس از پایان نیمه اول قرمز و آبی پوشان با تساوی بدون گل راهی رختکن شدند. پیام حیدری برای این نیمه سه دقیقه وقت اضافه را اعمال کرد.

در نیمه دوم نیز هر دو تیم یک بازی آرام و محتاطانه را از خود به نمایش گذاشتند، شاگردان جواد نکونام به دلیل اینکه نیاز مبرمی به کسب سه امتیاز داشتند کمی هجومی‌تر بازی کردند و موفق به لرزاندن تیرک دروازه حریف نیز شدند.

شاگردان مطهری در دقایق پایانی به دلیل ورود مهدی عبدی به زمین مسابقه سرعت خوبی به بازی دادند و سعی در خلق موقعیت داشتند، اما آن‌ها نیز موفق به باز کردن دروازه استقلال نشدند تا در نهایت پس از پایان ۹۰ دقیقه هر دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دهند.

ورزشگاه: یادگار امام تبریز

داور: پیام حیدری

اخطار:

مهرداد محمدی (دقیقه ۲۲) استقلال

اخطار: عارف آغاسی (دقیقه ۵۲) تراکتور

ترکیب تیم تراکتور:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری و امیر ارسلان مطهری
سرمربی: حمید مطهری

ترکیب تیم استقلال:

محمدرضا خالدآبادی، ایمان سلیمی، روزبه چشمی، حسین مرادمند، زبیر نیک‌نفس، آرش رضاوند، ماشاریپوف، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی، مهرداد محمدی، گوستاوو بلانکو

سرمربی: جواد نکونام

شرح بازی:

دقایق حساس: دقیقه ۳ _ حرکت پا به توپ مهرداد محمدی به سمت دروازه حریف و شوت این بازیکن با واکنش خوب پورحمیدی دفع شد.

دقیقه ۱۸ _ ارسال خطرناک جلالی در محوطه جریمه تراکتور توسط پورحمیدی مهار شد.

دقیقه ۱۹ _ شوت سنگین رحمان جعفری از بالای دروازه استقلال بیرون رفت.

دقیقه ۲۹_ حمله تراکتور به سمت دروازه استقلال و ارسال گوستاوو موقعیت خطرناک گلزنی را برای بازیکنان قرمز پوش فراهم کرد، اما ابوالفضل جلالی توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۴۵ _ ارسال ایمان سلیمی از روی ضربه ایستگاهی در محوطه جریمه تراکتور به دلیل خطای مرادمند برای آبی‌پوشان بدون نتیجه باقی ماند.

دقیقه ۴۹_ ارسال ریکاردو آلوز روی دروازه استقلال موقعیت گلزنی برای بازیکنان تراکتور را فراهم کرد، اما توپ از کنار دروازه بیرون رفت.

دقیقه ۵۰ _ حرکت پا به توپ محمدی در محوطه جریمه تراکتور، اما بازیکن استقلال توسط مدافعان حریف تعادل خود را از دست داد تا این فرصت بدون نتیجه باقی بماند. برخلاف داور مسابقه بازیکنان آبی پوش اعتقاد به خطای پنالتی داشتند.

دقیقه ۶۴_ ارسال بازیکن استقلال در محوطه جریمه تراکتور توسط پورحمیدی به کرنر رفت‌

دقیقه ۶۵ _ ضربه سر بازیکن تراکتور به شکلی خطرناک از کنار دروازه استقلال بیرون رفت‌.

دقیقه ۶۹ _ شوت مستقیم مهرداد محمدی از روی ضربه ایستگاهی به تیرک دروازه تراکتور برخورد کرد.

دقیقه ۷۴ _ شوت گوستاوو به سمت دروازه استقلال توسط خالدآبادی مهار شد.

دقیقه ۷۸_ هاشم نژاد در موقعیت مناسب گلزنی قرار گرفت، اما مرادمند مانع از گلزنی این بازیکن شد.

دقیقه ۸۰ _ ضربه حسین‌زاده در یک قدمی دروازه استقلال توسط خالدآبادی مهار شد.

دقیقه ۸۹ _ شوت مهدی عبدی توسط مدافعان استقلال برگشت داده شد.

کد خبر 749803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.