ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ایلام گفت: ۶۵ میلیون و ۸۷۷ هزار و ۵۷۱ تردد وسایل نقلیه طی سال گذشته در جاده‌های استان ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام، سید زاهدین چشمه‌خاور از ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام خبر داد و اظهار کرد: این میزان تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۳ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در این مدت هفت میلیون و ۹۱۵ هزار و ۳۹۴ تردد مربوط به وسایل نقلیه سنگین است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ایلام خاطرنشان کرد: محور چوار - ایلام با سه میلیون و ۵۷۵ هزار و ۲۲۶ تردد یکی از پرترددترین محورهای استان بوده و فروردین سال جاری نیز بیش از یک میلیون و ۴۶ هزار تردد بین استانی کل وسایل نقلیه ثبت شده است.

چشمه‌خاور ادامه داد: این میزان تردد در فروردین نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۷ درصد افزایش داشته است.

وی گفت: مردم می‌توانند برای ارتباط و اعلام هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت با شماره تلفن ۱۴۱ در هر ساعت از شبانه‌روز تماس بگیرند و موارد مورد نظر خود را با کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در میان بگذارند.

کد خبر 748997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.