دولت سیزدهم  از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: سرمایه‌گذاران باور داشته باشند، مجموعه دولت در آذربایجان‌غربی از ابتدای سرمایه‌گذاری تا پایان آن و افتتاح طرح‌ها، در کنار آنها قرار دارد و در تمام مراحل از آنها حمایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، محمدصادق معتمدیان، امروز_یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جلسه راهبری طرح‌های سرمایه‌گذاری استان آذربایجان‌غربی با بیان اینکه دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به جذب سرمایه‌گذار دارد، اظهار کرد: آذربایجان‌غربی در راستای اجرای سیاست‌های دولت سیزدهم در این حوزه فعال و جذب سرمایه‌گذار از اولویت‌های استان است.

وی همچنین با بیان اینکه سرمایه‌گذار در روند سرمایه‌گذاری نباید دغدغه‌ای داشته باشد، افزود: مجموعه مدیریت دولت در استان، در کنار سرمایه‌گذاران ایستاده است تا با تأمین نیازهای آنها، روان‌سازی در صدور مجوزها و رفع موانع و مشکلات، طرح‌های سرمایه‌گذاری در کوتاه‌ترین زمان به سرانجام برسد.

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: سرمایه‌گذاران باور داشته باشند مجموعه دولت در آذربایجان‌غربی از ابتدای سرمایه‌گذاری تا پایان آن و افتتاح طرح‌ها، در کنار آنها قرار دارد و در تمام مراحل از آنها حمایت می‌کند.

به گزارش ایمنا، در این جلسه درخواست‌ها و روند سرمایه‌گذاری در حوزه تولید پارچه جین و کتان و طرح توسعه پتروشیمی ارومیه در حوزه تولید اوره و آمونیاک، بررسی شد و استاندار آذربایجان غربی دستورات لازم جهت تسهیل، روان‌سازی و تأمین امکانات لازم برای این سرمایه‌گذاری‌ها را صادر کرد.

کد خبر 748725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.