آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس

آخرین وضعیت محورهای کشور برای امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین وضعیت راه‌های کشور تا امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

بر اساس آخرین داده‌های ترافیکی، شاهد ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه هستیم.

همچنین تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) برقرار و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

ترافیک در آزادراه تهران - کرج - قزوین حدفاصل شهرک جهان نما تا پل فردیس و حدفصل مهرشهر تا گلشهر و آزادراه قزوین - کرج حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک سنگین است.

شاهد بارش باران در برخی از محورهای استان‌های فارس، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان و یزد هستیم.

محور خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود است و تردد از محور جایگزین خرم آباد - کوهدشت و آزادراه خرم آباد - پل زال انجام می‌شود؛ همچنین محور رودبار جنوب - ایرانشهر نیز مسدود است.

طبق داده‌های موجود، محورهای مسدود شامل محورهای زیر اعلام شده است:

محورهای مسدود غیرشریانی

۱- هشتگرد - طالقان

۲- کمربندی جدید خرانق - یزد

۳- اسپکه - بمپور

۴- یزد - دربید

۵- یزد - خضرآباد

۶- اسفندیار - صفاشهر

۷- جکیگور - سرباز

۸- بهاباد - یزد

۹- حاجی آباد - آبیز

۱۰- حاجی آباد - شاهرخت

۱۱- حاجی آباد - آهنگران

۱۲- ایرانشهر - مهرستان

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس

آخرین وضعیت جوی استان‌های کشور

صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در بیشتر مناطق نیمه شرقی، در بعضی ساعات رگبار باران و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

وی افزود: روز جمعه در کرمان، نیمه شمالی سیستان و بلوچستان و بعضی نقاط در استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد و ارتفاعات البرز مرکزی، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد انتظار می‌رود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: شنبه در چهارمحال‌وبختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات هرمزگان و غرب فارس، افزایش ابر و رگبار باران و احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود.

ضیائیان ادامه داد: یکشنبه در بخش‌هایی از جنوب غرب و جنوب و دوشنبه در ارتفاعات خوزستان و ایلام، بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود و طی دو روز مذکور در سایر مناطق کشور جوی آرام حاکم خواهد بود.

وی گفت: طی پنج روز آینده وزش باد در نوار شرقی کشور تداوم خواهد داشت و در بعضی از ساعات روز وزش باد شدید و گرد و خاک رخ می‌دهد؛ همچنین پنجشنبه تنگه هرمز و دریای عمان و جمعه شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

کد خبر 747772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.