دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی گفت: فردی که به علت اختلاف شخصی، اقدام به قتل یکی از دوستان خود کرده بود، در عملیات ضربتی پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از پلیس مرکزی، کامیار چهری در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: در نخستین روزهای فروردین ماه سال جاری، گزارشی از وقوع قتل جوانی ۲۲ ساله در یکی از روستاهای شهرستان محلات به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد.

وی اضافه کرد: بلافاصله مأموران انتظامی شهرستان محلات به همراه تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند و در روند بررسی‌های اولیه مشخص شد که جوان ۲۲ ساله بر اثر جراحات ناشی از ضربات شیء سخت به قتل رسیده است.

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی با اشاره به اینکه در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که فرد ضارب یکی از دوستان مقتول بوده است که بلافاصله بعد از ارتکاب قتل از محل متواری می‌شود، خاطر نشان کرد: با شناسایی قاتل، بلافاصله تحقیقات تخصصی برای مشخص شدن مخفیگاه او آغاز شد.

سرهنگ چهری گفت: قاتل پس از گذشت چند روز و چندین بار جابجایی در مخفیگاه‌های مختلف توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان شناسایی و دستگیر شد.

وی با اشاره به تحقیقات تخصصی انجام شده توسط کارآگاهان اظهار کرد: متهم که مردی ۴۴ ساله است با اعتراف به قتل انگیزه خود را اختلافات شخصی عنوان کرد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: با تکمیل تحقیقات پلیس، قاتل برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 747643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.