تحقق ۷۹ درصدی درآمد شهرداری قم در فروردین

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم گفت: درآمد شهرداری قم در فروردین سال جاری در حوزه نقدی و غیرنقدی، تحقق ۷۹ درصدی داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، محمد وحیدنیا امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در جلسه شورای مدیران که در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد با اشاره به درآمد پیش‌بینی شده برای فروردین مجموعه شهرداری قم اظهار کرد: در مجموع ۷۹ درصد این درآمد محقق شده است که در حوزه نقدی ۷۴ درصد و در حوزه غیرنقدی ۹۶ درصد تحقق داشتیم.

وی با اشاره به عملکرد مناطق هشت‌گانه شهرداری قم در حوزه درآمد نقدی فروردین افزود: منطقه یک شهرداری قم ۸۶ درصد، منطقه دو ۸۵ درصد، منطقه سه ۱۰۲ درصد، منطقه چهار ۱۰۴ درصد، منطقه پنج ۶۵ درصد، منطقه شش ۱۰۱ درصد، منطقه هفت ۳۱ درصد و منطقه هشت شهرداری قم به ۷۰ درصد درآمد پیش‌بینی شده برای فروردین رسیده‌اند.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم با اشاره به اینکه مجموع درآمد وصولی شهرداری قم در فروردین ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه نقدی است، خاطرنشان کرد: در مدت مشابه سال گذشته ۱۷۲ میلیارد تومان درآمد در شهرداری قم ایجاد شده است.

وحیدنیا با اشاره به درآمد غیرنقدی مجموعه شهرداری قم در فروردین گفت: در این زمینه منطقه سه شهرداری قم ۱۵۶۳ درصد تحقق بودجه داشته است.

وی با اشاره به عملکرد ۸۵ درصدی منطقه چهار شهرداری قم در حوزه درآمد غیرنقدی افزود: منطقه هشت شهرداری قم نیز ۱۰۵ درصد تحقق درآمد غیرنقدی را در فروردین رقم زده است.

کد خبر 747466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.