آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی ۱۴۰۳ از امروز ۵ اردیبهشت + لینک ثبت نام

ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰4-۱۴۰3 پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم، نهم، یازدهم و دوازدهم که پیش از این اعلام شده بود تاریخ آن به تعویق افتاده، از امروز (پنجم اردیبهشت) آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ برای دانش‌آموزان پایه‌های تحصیلی آمادگی ۲ (استثنایی)، اول ۲ (استثنایی)، اول ۳ (استثنایی) و اول تکمیلی (استثنایی)، دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم از امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ آغاز خواهد شد.

ثبت سفارش و توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید تمام دوره‌های تحصیلی از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir انجام می‌شود.

دانش‌آموزان و اولیا می‌توانند از طریق سامانه مذکور نسبت به ثبت سفارش انفرادی اقدام کنند و برای ورود به سامانه کد ملی دانش‌آموز، نام کاربری و شش رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش‌آموز، رمز عبور ورود به سامانه است.

ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه اول دبستان، آمادگی ۱ (استثنایی)، اول ۱ (استثنایی) و اول مقدماتی (استثنایی) از دهم تیر آغاز خواهد شد و تا نهم شهریور ۱۴۰۳ ادامه دارد.

کتاب‌های درسی دانش‌آموزان تمام دوره‌های تحصیلی، از طریق مدرسه محل تحصیل آنان که در سفارش دانش‌آموز قید شده است، توزیع و ورود مدارس به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی، از طریق سامانه سیدا انجام می‌شود.

آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی ۱۴۰۳ از امروز ۵ اردیبهشت + لینک ثبت نام

کد خبر 747419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا تقوایی US ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
    1 0
    خوب