سایت بزرگ نهضت ملی مسکن در بوشهر کلنگ‌زنی می‌شود

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: آماده‌سازی بسیاری از سایت‌ها در بوشهر آغاز شده و بخشی در آستانه عملیات اجرایی است و امروز در بوشهر سایت بزرگ نهضت ملی مسکن را کلنگ‌زنی خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ارسلان مالکی پیش از ظهر امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در بازدید از روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در بندر ریگ شهرستان گناوه اظهار کرد: در راستای تأمین زمین و اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان بوشهر اقدامات خوبی انجام شده است.

وی افزود: با وجود سختی‌های موجود در زمینه زیرسازی زمین در این استان و کارهایی که در گذشته باید انجام می‌شده و نشده است، کارهای خوبی در راستای تأمین زمین صورت گرفته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: در یک یا دو شهر این استان مشکلاتی در تأمین زمین وجود دارد که امروز با برگزاری نشست و هم‌فکری با مسئولان استان بررسی و تأمین زمین در استان کامل خواهد شد.

مالکی عنوان کرد: آماده‌سازی بسیاری از سایت‌ها در بوشهر آغاز شده است و بخشی در آستانه عملیات اجرایی است که امروز در بوشهر سایت بزرگ نهضت ملی مسکن را کلنگ‌زنی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: پروژه‌ها در بوشهر بیشتر توسط خود مردم به صورت ویلایی یا گروه‌ساخت تعیین شده است که زمین به مردم واگذار می‌شود و مردم در ساخت‌وساز مشارکت می‌کنند و با سلیقه خود و حمایت مسئولان و دولت تأمین مسکن آن‌ها انجام خواهد شد.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن عنوان کرد: برنامه بازدید از پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن و فعالیت‌هایی که در استان بوشهر در راستای تأمین مسکن صورت گرفته است، امروز انجام شد.

مالکی افزود: سایت بندر ریگ شهرستان گناوه یکی از این پروژه‌های در حال اجرا است که آماده‌سازی آن آغاز و ۱۰ هزار هکتار زمین برای اجرای طرح جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن در نظر گرفته شده است.

منبع: فارس

کد خبر 746944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.