سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محدود به مرزهای جغرافیایی نیست

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محدود به مرزهای جغرافیایی نیست و تنها حضور نظامی و امنیتی ندارد، بلکه هر جا که نظام به او نیاز داشته و حضورش لازم باشد، میدان‌داری می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سرهنگ سعید بهشتی‌راد امروز _یکشنبه دوم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با تبریک تولد ۴۶ سالگی سپاه اظهار کرد: سپاه جزو اولین نهادهایی است که پس از پیروزی انقلاب تأسیس شد. چند ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ۵۷ بود که امام خمینی (ره) در دوم اردیبهشت سال ۵۸، به‌طور رسمی فرمان تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را صادر کردند.

وی با اشاره به تفاوت سپاه پاسداران با سایر نهادها افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محدود به مرزهای جغرافیایی نیست و تنها حضور نظامی و امنیتی ندارد، بلکه هر جا که نظام به او نیاز داشته و حضورش لازم باشد، میدان‌داری می‌کند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه وظیفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را حفظ نظام، انقلاب، دستاوردها و ارزش‌ها دانست و خاطرنشان کرد: هر جا که تهدیدی برای حفظ نظام، انقلاب، دستاوردها و ارزش‌ها وجود داشته باشد، سپاه وارد میدان می‌شود.

بهشتی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران شیوع کرونا که سلامت مردم تهدید می‌شد در زمینه پیشگیری از انتشار ویروس، ضدعفونی معابر، ساخت واکسن و حتی تزریق واکسن وارد میدان شد.

وی با بیان اینکه سپاه به عنوان یک نهاد انقلابی در تمام عرصه‌ها (امنیتی، اقتصادی، معیشتی، سازندگی و سلامت) حضور دارد، گفت: سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان در جهاد آب‌رسانی کارهای ویژه‌ای را در سطح روستاهای استان انجام داده است و ساخت مسکن برای محرومان زیر پوشش نهادهای حمایتی در دست اجرا است.

کد خبر 746634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.