توجه به مشاغل خانگی یکی از ظرفیت‌های تحقق شعار سال است

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: یکی از ظرفیت‌های تحقق شعار سال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» توجه به مشاغل خانگی است که انتظار داریم با برنامه‌ریزی مناطق و همکاری سازمان ساماندهی مشاغل شهری، با برگزاری بازارچه‌های محلی به این مشاغل کمک شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، فرزانه کلاهدوزان امروز _یکشنبه دوم اردیبهشت_ در دستور صدوبیست‌ونهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت فرارسیدن هفته فرهنگی اصفهان، اظهار کرد: این روزها اصالت حلقه مفقوده‌ای است که همه به دنبال یافتن آن هستند و «پشت مطبخ» ساختار جدیدی از گردشگری غذا و توجه به اصالت دیرینه مردم اصفهان در پخت غذاهای اصیل است که توسط اداره گردشگری سازمان فرهنگی به مردم اصفهان ارائه شده است.

وی افزود: در این راستا فراخوان پخت غذاهای اصیل ایرانی با ۱۶ عنوان مشخص و بر اساس کتاب پشت مطبخ (جلد اول)، به عنوان یکی از رویدادهای مهم گردشگری هفته فرهنگی اصفهان ارائه شده است.

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه ۱۶۰ نفر از افرادی که در این رویداد ثبت‌نام می‌کنند به رقابت برای پخت ۱۶ غذای با اصالت اصفهان خواهند پرداخت، گفت: امیدواریم با همکاری باغ‌های بانوان، فرهنگسرا و دیگر نهادهای شهرداری این مسابقه ویژه با مشارکت بانوان برای ارائه فرهنگ غذایی اصیل مردم اصفهان همراه باشد.

کلاهدوزان ادامه داد: یکی از ظرفیت‌های تحقق شعار سال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» توجه به مشاغل خانگی است که انتظار داریم با برنامه‌ریزی مناطق و همکاری سازمان ساماندهی مشاغل شهری، با برگزاری بازارچه‌های محلی به این مشاغل کمک شود.

وی خاطرنشان کرد: در بازار گل و گیاه همدانیان غرفه‌هایی برای عرضه محصولات مشاغل خانگی و سازه‌های دست‌ساز سرپرست خانوار ایجاد شده و بعضی از آن‌ها در اختیار زنان سرپرست خانوار قرار گرفته است که لازم می‌دانم از سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان برای این اقدام تشکر کنم.

کد خبر 746588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.