عرضه بیش از ۱۱۰۰ اشتراک رایگان گاز به مددجویان قزوینی

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: اشتراک‌پذیری رایگان برای مددجویان نهادهای حمایتی استان از زمان آغاز به کار دولت سیزدهم، حدود ۱۱۶۰ مورد بوده است.

علی حجتی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از ارائه خدمات رایگان به حدود ۴۸۰ مددجوی نهادهای حمایتی از ابتدای دولت سیزدهم خبر داد و اظهار کرد: از ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم لوله‌کشی گاز داخلی منازل حدود ۴۸۰ مددجوی سازمان بهزیستی و کمیته امداد به‌صورت رایگان انجام شد.

وی با تأکید بر توجه خاص دولت سیزدهم بر انجام مسئولیت‌های اجتماعی و دستگیری از گروه‌های ضعیف و آسیب‌پذیر افزود: طبق مصوبه ابلاغی دولت شرکت گاز استان قزوین سال گذشته ۵ میلیارد تومان اعتبار صرف انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود شامل لوله‌کشی رایگان منازل مددجویان، اشتراک‌پذیری رایگان کرده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از ارائه بیش از ۱۱۰۰ اشتراک رایگان گاز خبر داد و خاطرنشان کرد: اشتراک‌پذیری رایگان برای مددجویان نهادهای حمایتی استان از آغاز به کار دولت سیزدهم در حدود ۱۱۶۰ مورد بوده است.

حجتی‌پور از اجرای طرح راهیان پیشرفت برای ۱۱۰۰ نفر از نمایندگان مختلف جامعه و بازدید آن‌ها از تأسیسات شرکت گاز در یک سال اخیر خبر داد و تصریح کرد: سال گذشته با اجرای اردوهای راهیان پیشرفت ۱۱۰۰ نفر از گروه‌های مختلف اجتماعی شامل روحانیون، مدیران دستگاه‌های اجرایی، فرهنگیان، دانشجویان، دانش‌آموزان و بانوان شاغل در ادارات استان از تأسیسات و زیرساخت‌های این شرکت بازدید کردند.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین ادامه داد: بخش مهمی از فرهنگ غلط مصرف به‌ویژه در زمینه گاز و انواع مختلف انرژی ناشی از کم‌کاری‌های صورت گرفته در بخش آموزش است و نتایج طرح راهیان پیشرفت ناظر بر این مطلب است که مردم وقتی با سختی کار تولید و توزیع گاز آشنا می‌شوند به ارزشمندی این اقدامات و بهای بالای گاز پی می‌برند و رفتار خود را در زمینه مصرف تغییر می‌دهند.

کد خبر 746214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.