رژیم جعلی اسرائیل به دنبال جبران آبروی بر باد رفته خود است

امام جمعه موقت سمیرم گفت: رژیم غاصب اسرائیل برای بازگرداندن آبروی خود در شکست از ایران درصدد انتقام است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام قاسم بهرامی ظهر امروز _جمعه، سی‌ویکم فروردین‌_ ضمن تقدیر و تشکر از نیروهای مسلح به‌ویژه نیروهای هوایی که عملیات غرورآفرین وعده صادق را انجام دادند، اظهار کرد: ایران قبل از عملیات اعلام کرد که می‌خواهد رژیم صهیونیستی را هدف قرار دهد و گنبد آهنین اسرائیل را هم مورد هدف قرار داد.

وی افزود: این یک قسمت کوچکی از عملیات ایران بود و دستاوردهای بزرگ خود را هنوز به میدان نیاورده است؛ اسرائیل برای بازگرداندن آبروی خود در شکست از ایران درصدد انتقام است.

امام جمعه موقت سمیرم تصریح کرد: امروز صبح چند ریزپرنده در آسمان اصفهان و تبریز رؤیت شد که نیروهای نظامی آماده‌باش بودند و آن‌ها را مورد هدف قرار دادند.

وی عنوان کرد: اسرائیل از نظر رسانه‌ای قوی است و ما نیز باید از نظر رسانه‌ای قوی شویم و سریع اخبار درست را اطلاع‌رسانی کنیم.

امام جمعه موقت سمیرم اضافه کرد: باید بررسی کرد که کشوری که موشک نقطه زن دارد، چرا باید اقتصادش مشکل داشته باشد و در صنعت خودرو ضعیف عمل کند؟

وی خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح ما یک ویژگی دارد که باعث موفقیت آن‌ها شده است و آن پیروی صد در صد از ولایت فقیه است و وقتی رهبر معظم انقلاب فرمود که اسرائیل در برابر اشتباهی که مرتکب شده باید تنبیه شود؛ ۱۵ روز بعد عملیات وعده صادق اجرا شد، اما ایشان ۲۰ سال است که می‌گویند نظام اقتصادی مشکل دارد و گویا به این تذکر توجه لازم نمی‌شود.

بهرامی تصریح کرد: گوش به فرمانی نیروهای مسلح از رهبر انقلاب، کار جهادی، کار و تلاش شبانه‌روزی و کار برای رضای خدا از جمله ویژگی‌های نیروهای مسلح است که باعث موفقیت آن‌ها است.

کد خبر 745975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.