بازآفرینی ۵۰۰۰ مترمربع از میدان ساعت تبریز

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری تبریز از احیای بافت قدیمی میدان ساعت با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، ناصر اسماعیل‌زاده صبح امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ با اشاره به بهره‌مندی از توان فنی مجموعه شهرداری تبریز، اظهار کرد: هدف از اجرای این پروژه باز آفرینی فضای خالی ضلع شمالی میدان ساعت است.

وی افزود: مجتمع خدماتی تجاری میدان ساعت با معماری تاریخی تبریز قدیم، در دو طبقه و با مساحت ۵۰۰۰ مترمربع به همراه یک محوطه برای تسهیل تردد شهروندان به ایستگاه مترو در نظر گرفته شده است و با پیش‌بینی اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان احداث می‌شود.

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: مجتمع خدماتی، گردشگری، تجاری میدان ساعت با همکاری سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری کلان‌شهر تبریز و سازمان حمل‌ونقل ریلی و با هماهنگی سازمان میراث فرهنگی اجرا می‌شود.

اسماعیل‌زاده اضافه کرد: این پروژه در راستای اجرای سیاست بازآفرینی شهری و با رویکرد احیای بافت فرهنگی و تاریخی مرکز شهر تبریز اجرایی می‌شود.

کد خبر 745714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    5 0
    بلوک خاقانی اگر روزی برداشته شود تبریز یک میدان تاریخی خواهد داشت این افتخار کدام شهردار است خدا میداند
  • علی FR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    5 0
    این بازآفرینی میدان ساعت که میگن، این هم مثل بازآفرینی محل ترمینال قدیمی تبریز، وسیله ای برای هدر رفتن بودجه در هر سال خواهد شد!! محل ترمینال قدیمی تبریز، الآن چهل سال هست که ساخت و سازش به حد پنجاه درصد هم نرسیده.......
  • رضا US ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    0 0
    نیاز به بودجه نداره.مغازه درست می‌کنند متری صد ملیون می‌فروشند.
  • ارش IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    0 0
    باید زودتر جلوی این پروژه گرفتع شه و تبدیل به میدان حکومتی یا پارک یا پارکینگ شه