نمایش شکوه اقتدار نیروهای مسلح در خراسان جنوبی + عکس و فیلم

در بیست‌ونهم فروردین و دریک روز بارانی یگان‌های مختلف نیروهای مسلح مستقر در مرکز خراسان‌جنوبی یک بار دیگر شکوه اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در حالی که در بیرجند مرکز خراسان‌جنوبی باران در حال باریدن بود، یگان‌های مختلف نیروهای مسلح مستقر در مرکز استان یک‌بار دیگر شکوه اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

نمایش شکوه اقتدار نیروهای مسلح در خراسان جنوبی+ فیلم و تصاویر آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان‌جنوبی، در مراسم روز ارتش با گرامیداشت ایثارگری‌ها و دلاوری‌های نیروهای مسلح جمهوری ایران اظهار کرد: کشورهای که در منطقه پایگاه مقاومت هستند، حمایت خود را از ملت فلسطین نشان داده‌اند و این موضوع سبب رسوایی دشمن شده است.

وی افزود: در نظام مقدس اسلامی ایران، ارتش برای مردم و مردم برای ارتش است و مردم ایران اسلامی قدر نیروهای مسلح را می‌دانند، از این‌رو در دوران دفاع مقدس با حضور خود در میادین نبرد به صدام سیلی زدند دیگر نتوانست از جای خود بلند شود.

امیر سرتیپ دوم جیل شاطری، فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان‌جنوبی هم در این مراسم گفت: امروز اگر کشوری تجهیزات نظامی نداشته باشد، هدفی بسیار مناسب برای دشمن است که امروز نیروهای مسلح ایران اسلامی در این زمینه به خودکفایی رسیده‌اند و امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به وظیفه خود که ایجاد امنیت است، به بهترین شکل عمل می‌کنند.

به گزارش ایمنا، در ادامه این مراسم یگان‌های حاضر در میدان با اجرای رژه از مقابل جایگاه و مسئولان استان یک‌بار دیگر شکوه اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

کد خبر 745408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.