ضریب دادن به پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهرداری یک ضرورت است

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: برخورداری از ضریب ویژه در حوزه سرمایه‌گذاری به پروژه‌های شهرداری یک ضرورت است که هم شهر را می‌توان ثروتمند و باارزش کرد و قیمت شهر را افزایش داد و هم موجب انگیزه سرمایه‌گذاران خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان و به نقل از روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر بندرعباس، مصیب نظری در صدوبیستمین جلسه شورای اسلامی شهر بندرعباس با تبریک عملیات غرورآفرین «وعده صادق» که باعث ایجاد امید و شور و شعف بین مردم شریف ایران اسلامی شده است، اظهار کرد: روز ارتش را به غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران که از حدود و کیان کشور و نظام دفاع جانانه می‌کنند، تبریک عرض می‌کنم.

وی افزود: مجاهدت‌های ارزشمند ارتش در عملیات اخیر در کنار رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تماشایی بود، ایستادند و با برنامه‌ریزی مشترکی که داشتند توانستند، جواب دندان‌شکنی به رژیم غاصب و تا دندان مسلح که تحت حمایت تمام کشورهای منطقه‌ای و بین‌المللی دنیا بود، سیلی محکمی بزنند.

نظری ضمن تسلیت به مناسبت سالگرد تخریب قبور ائمه بقیع ادامه داد: تخریب قبور ائمه بقیع توسط آل سعود اتفاق افتاد و امیدواریم هرچه زودتر قبور ائمه بقیع را بازسازی کنیم، عربستان از نگاه خشک و تکفیری خارج شود و بتوانیم شیعه و سنی در کنار هم در نقطه تاریخی شهر مدینه گرد هم با اتحاد جمع شویم و قبرستان بقیع را بازسازی کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: با توجه به مجوزاتی که شورای اسلامی شهر بندرعباس در ایام مختلف به سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری بندرعباس داده است، باید گزارش عملکرد خود را در زمینه توانمندی‌ها و ضعف‌ها در پروژه‌ها اعلام کند و انتظار شورای اسلامی شهر نیز طبق زمانبندی‌های اعلام شده این است که پروژه‌ها را به مردم و اصحاب رسانه ارائه دهد.

نظری ادامه داد: هدف از گزارش عملکرد پیشبرد نظام سرمایه‌گذاری شهر بندرعباس در حوزه‌های مختلف است که طرح‌های سرمایه‌گذاری به کجا رسیده است و این خواسته و تاکید همه اعضای شورای اسلامی شهر است.

وی اضافه کرد: آنچه که امروز ضرورت شهر بندرعباس است و با سرانه قبل از سال نفری ۳۰ میلیون تومان هزینه‌هایی که در شهر وجود دارد در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، بهداشتی و آموزشی در سطح شهر چیزی بالغ بر ۲۱ هزار میلیارد تومان باید خرج کنیم که به حد نصاب شاخص‌ها برسیم.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس عنوان کرد: به‌طور قطع شهرداری ما را به تنهایی با این بودجه به نقطه مطلوب نمی‌رساند و ضروری است که باید برای شهر قدمی به سوی سرمایه‌گذاری برداشته شود، همچون شهرهای بزرگ کشور و نقاط دیگر دنیا که این کار را برای توسعه شهری خود انجام داده‌اند.

نظری ادامه داد: برخورداری از ضریب ویژه در حوزه سرمایه‌گذاری به پروژه‌های شهرداری یک ضرورت است که هم شهر را می‌توان ثروتمند و باارزش کرد، قیمت شهر را افزایش داد و هم موجب انگیزه سرمایه‌گذاران خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با نظارت و دقتی که اعضای شورای اسلامی شهر در جزء به جزء مصوبات داشتند، امیدواریم اتفاقات خوبی بیفتد و پروژه‌ها و برنامه‌های شهری طبق خواسته مردم بندرعباس پیش رود.

کد خبر 745373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.