حمایت شهرداری کرمانشاه از احداث پارکینگ طبقاتی در معابر پرتردد شهر

شهردار کرمانشاه گفت: از احداث پارکینگ‌های طبقاتی با ارائه مشوق‌های تجاری به ویژه در معابر پرتردد و قدیمی شهر همچون خیابان مدرس استقبال می‌کنیم و در ازای ساخت پارکینگ برابر مقررات شهرسازی، مشوق‌هایی در قالب تجاری به آن‌ها اختصاص داده می‌شود.

نادر نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمانشاه اظهار کرد: ۷۰۰ کیلومتر از معابر شهر کرمانشاه که خط‌کشی نداشت به صورت استاندارد خط‌کشی شده است و همکاران همچنان در حال خط‌کشی سایر معابر هستند.

وی افزود: از رانندگان درخواست داریم از خط کشی‌های معابر استفاده و قواعد حرکت میان خطوط ترسیم شده در خیابان‌ها را رعایت کنند که مانع برخورد و تصادف می‌شود و از طرفی سبب روانی ترافیک شهر خواهد شد.

شهردار کرمانشاه خاطرنشان کرد: همخوانی میان تعداد و تردد خودروها در سطح معابر کرمانشاه وجود ندارد و دچار کمبود شدید توقفگاه‌ها هستیم.

نوروزی تصریح کرد: شهرداری کرمانشاه به دنبال احداث پارکینگ طبقاتی است، همین جا از همشهریان و کسانی که امکان سرمایه‌گذاری دارند یا املاکی دارند که قابلیت تبدیل شدن به پارکینگ را دارد دعوت می‌کنیم به شهرداری مراجعه و از مشوق‌های تجاری استفاده کنند.

وی گفت: از احداث پارکینگ‌های طبقاتی با ارائه مشوق‌های تجاری به ویژه در معابر پرتردد و قدیمی شهر همچون خیابان مدرس استقبال می‌کنیم و در ازای ساخت پارکینگ برابر مقررات شهرسازی، مشوق‌هایی در قالب تجاری به آن‌ها اختصاص داده می‌شود.

کد خبر 745312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا US ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    0 0
    تورا بخدا یه کمپرسی اسفالت دستور بده،پخش کنند،خیابان بین شهرک شهرداری ونوکان،از شهرک نصر وارد این دو شهرک میشه،بخاطر اتوبوس‌های خودتان هم که شده،