۷۰ درصد بودجه سازمان پایانه‌ها صرف مرمت و بازسازی می‌شود

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با بیان اینکه بازسازی و مرمت پایانه‌های مسافربری از جمله اقدامات این سازمان برای رفاه حال مسافران است، گفت: ۷۰ درصد بودجه سازمان پایانه‌ها صرف مرمت و بازسازی می‌شود.

ابوالفضل توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از اقدامات انجام شده در سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان بازنگری در مرمت، بازسازی و زیباسازی پایانه‌ها با توجه به قدمت ۳۰ ساله این مجموعه است.

وی افزود: سازمان پایانه‌ها در راستای جلب رضایت مسافران خدماتی از قبیل مکان‌های بهداشتی، نمازخانه، رستوران و اغذیه‌فروشی‌، استراحتگاه‌، هتل و فضای سبز را ایجاد کرده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان تصریح کرد: در این راستا ۷۰ درصد بودجه این سازمان صرف مرمت و بازسازی می‌شود.

توکلی تاکید کرد: با توجه به اینکه پایانه‌ها در هر یک از مراسم و اعیاد در ایام مختلف سال در حال خدمات‌رسانی به مسافران است زیرساخت خود را باید به‌روز کنند.

وی گفت: سازمان پایانه‌ها وظیفه‌ای در ارتباط با فروش بلیت اتوبوس و مشکلات شرکت‌ها ندارد و فقط زیرساخت خدمات‌رسانی به مسافران و شرکت‌های مسافربری بر عهده این سازمان است.

کد خبر 745103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.