راه‌اندازی ۱۲ واحد گلخانه در مهرستان

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: ۱۲ واحد گلخانه خانگی با حمایت مالی بانک اقتصاد نوین برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد(ره) در شهرستان مهرستان راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، کاظم مودی اظهار کرد: ۱۲ واحد گلخانه خانگی با حمایت بانک اقتصاد نوین برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در شهرستان مهرستان راه‌اندازی شد.

وی افزود: این گلخانه‌ها در روستاهای تابعه شهرستان مهرستان و با هدف ایجاد اشتغال و کمک به بهبود وضعیت معیشتی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره)، همچنین بهره‌گیری از ظرفیت‌های منطقه‌ای برای ایجاد مشاغل نوین و در مجاورت محل سکونت مددجویان احداث شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان بیان کرد: بانک اقتصاد نوین کشور، در راستای ایفای مسؤلیت اجتماعی و با هدف توسعه اشتغال‌های مولد و زودبازده در مناطق محروم سیستان و بلوچستان، با پرداخت مبلغ چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کمک مالی بلاعوض، در ایجاد و راه‌اندازی گلخانه‌های خانگی مشارکت کرده است.

مودی خاطرنشان کرد: روستاهای شهرستان مهرستان به‌طور عمده دارای ضریب محرومیت بالا هستند و ایجاد زمینه اشتغال برای قشر نیازمند این مناطق، می‌تواند نقش بسزایی در بهبود وضعیت معیشتی افراد داشته باشد.

کد خبر 744991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.