بیش از ۸۰ درصد مددجویان روستاهای استان گلستان مالک مسکن هستند

مدیرکل کمیته امداد گلستان با تاکید بر اینکه بیش از ۸۰ درصد مددجویان مستقر در روستاهای استان مالک مسکن هستند، گفت: امیدواریم تا پایان دولت فعلی، ۱۰۰ درصد مددجویان روستاهای استان را خانه‌دار کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان، عیسی بابایی شامگاه _دوشنبه بیست‌وهفتم فروردین_ در جمع خبرنگاران استان، اظهار کرد: دو هزار و ۱۰۶ واحد مسکونی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان واگذار شد.
وی با تاکید بر اینکه بیش از ۸۰ درصد مددجویان مستقر در روستاهای استان مالک مسکن هستند، افزود: امیدواریم بر اساس چشم‌انداز تعیین شده بتوانیم در پایان دولت، ۱۰۰ درصد مددجویان روستاهای استان را خانه‌دار کنیم.
مدیرکل کمیته امداد گلستان با بیان اینکه ۹۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین مسکن مددجویان صرف شد، اضافه کرد: پرداخت ۱۵۰ میلیون تومان بلاعوض، در کنار ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه از جمله حمایت‌های دولت بود.
وی تصریح کرد: همچنین هزینه‌های صدور پروانه برای
این افراد رایگان محاسبه شد، به علاوه اینکه از پرداخت هزینه برای خدماتی نظیر آب، برق و معاف شدند و انجام کار نمای ساختمان، ایزوگام و سایر هزینه‌های مشابه در مسکن نیز برای مددجویان رایگان بود.
بابایی خاطرنشان کرد: احداث مسکن محرومان و توانمندسازی مددجویان دو مؤلفه مهم دولت سیزدهم است که در توجه به اقشار ضعیف جامعه همواره به آن توجه شده است.
وی در خاتمه ضمن یادآوری این مطلب که از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۰۰ درخواست احداث مسکن ارائه شده، افزود: در صورت تمایل افراد، آمادگی برای ساخت مسکن بیشتر وجود دارد.
کد خبر 744950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.